Az idei rendezvény 2 napja alatt több, mint 6 nagy, az üzletláncnak beszállító gyárközpontot fognak meglátogatni a rally versenyzői Kelet- Magyarországon. Az idei versenyt 467 kilométer hosszúra tervezték a szervezők. Az évek alatt a cél nem változott: felhívni a fogyasztók figyelmét, a minőségi, magyar élelmiszerekre.
A rendezők hangsúlyozták, hogy nagyon fontos számukra a társadalmi felelősségvállalás, a magyar termékek népszerűsítése. Évek óta nő saját márkás, magyar termékeik száma is, ami szintén hozzájárul ahhoz, hogy a termékek itthon kerüljenek az asztalokra, és itthon biztosítsanak munkahelyeket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.