Egyszerű pizzatészta recept
Egyszerű pizzatészta
Mákos guba  recept
Mákos guba
Méteres sütemény, ahogy nagyi csinálta recept
Méteres sütemény, ahogy nagyi csinálta
Kaszinótojás franciasalátával recept
Kaszinótojás franciasalátával
Pihe-puha mézeskalács recept
Pihe-puha mézeskalács
Kókuszgolyó pofonegyszerűen recept
Kókuszgolyó pofonegyszerűen
A tökéletes linzer (alaprecept) recept
A tökéletes linzer (alaprecept)
Zserbó – az eredeti recept recept
Zserbó – az eredeti recept
Pozsonyi kifli recept
Pozsonyi kifli
Almás pite - a hagyományos recept recept
Almás pite - a hagyományos recept
Mézeskalácsos kuglóf recept
Mézeskalácsos kuglóf
Almás álom, ahogy Gáspár Bea készíti recept
Almás álom, ahogy Gáspár Bea készíti
Gesztenyés bejgli recept
Gesztenyés bejgli
A tökéletes flódni recept
A tökéletes flódni
Klasszikus töltött káposzta recept
Klasszikus töltött káposzta
Fanta szelet egyszerűen recept
Fanta szelet egyszerűen
Tiramisu egyszerűen recept
Tiramisu egyszerűen
Franciasaláta (alaprecept) recept
Franciasaláta (alaprecept)
Spenótfőzelék fokhagymásan recept
Spenótfőzelék fokhagymásan
Klasszikus kocsonya recept
Klasszikus kocsonya
Ajánló

Volt, hogy nem volt mit enni - Berki Krisztián és Oláh Gergő a gyermekéhezés ellen

Lezárult a Procter & Gamble és a Lidl közös jótékonysági programja, melynek eredményeként a kezdeményezők 5 millió forinttal támogatják a Gyermekétkeztetési Alapítvány Mindenki ebédel programját a tavalyi kampány után immáron másodszor. A P&G és a Lidl a program zárásaként egy asztalhoz ültette a támogatott gyerekeket, a kampány két nagykövetét, Oláh Gergő énekest és Berki Krisztián olimpikont, valamint az alapítvány és a sajtó képviselőit.

A kampány keretében minden vásárló az ügy mellé állhatott, aki a Lidl magyarországi üzleteiben P&G termékeket – többek között Always, Ariel, Blend-a-Med, Gillette, Head&Shoulders, Jar, Lenor, Old Spice és Pampers márkákat – vásárolt 2015. április és július között, a P&G ugyanis termékenként 10 forintot különített el a célra.

Oláh Gergő, Tőzsér Judit, Balogh-Simon Zsófia, Berki Krisztián és Király Gábor az 5.000.000 forintos adományról szóló jelképes csekkel
Oláh Gergő, Tőzsér Judit, Balogh-Simon Zsófia, Berki Krisztián és Király Gábor az 5.000.000 forintos adományról szóló jelképes csekkel

A P&G és a Lidl vezetői ma bejelentették, hogy idén is 5 millió forinttal járulnak hozzá, hogy az éhező gyerekek asztalára meleg étel kerülhessen. A szimbolikus csekket Király Gábor, a Gyermekétkeztetési Alapítvány elnöke vette át a vállalatok képviselőitől és a kampány két nagykövetétől, Oláh Gergő énekestől és Berki Krisztián olimpikontól.

„A P&G-nél elkötelezettek vagyunk a gyermekek jólétéért, célunk, hogy termékeinkkel és fogyasztóbarát újításainkkal megkönnyítsük az emberek mindennapjait a világ minden táján. Örülünk, hogy együttműködhettünk a Lidl-lel, amely hasonló értékek mentén működő, felelős vállalatként segíteni tudta kampányunk sikerét, így a közös gondoskodás jegyében most 110 gyerek mindennapi gondjait sikerült fél évre enyhítenünk” – mondta Balogh-Simon Zsófia, a P&G közép-európai kereskedelmi marketing vezetője.

„Különösen nagy öröm számunkra, hogy meg tudtuk ismételni a tavalyi adománygyűjtés sikerét, melyben kiemelt szerepe van vásárlóinknak. A Lidl Magyarország nevében ezúton is szeretném megköszönni nekik, hogy kezdeményezésünket idén is támogatták” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője. Király Gábor, a Gyermekétkeztetési Alapítvány elnöke rámutatott, hogy hazai és nemzetközi felmérések szerint ma Magyarországon még mindig közel 20 000 gyermek éhezik, ezért hiánypótlónak nevezte a támogatást.

Oláh Gergő énekes, és Berki Krisztián olimpikon maguk is megtapasztalták gyerekként, hogy milyen az, amikor az éhséget kell legyőzni
Oláh Gergő énekes, és Berki Krisztián olimpikon maguk is megtapasztalták gyerekként, hogy milyen az, amikor az éhséget kell legyőzni

A program kezdeményezői Budapesten látták vendégül a támogatásban részesülő 110 rászoruló gyereket egy nyárzáró élménynapra. Minden résztvevő közös asztalnál, együtt ebédelt, Oláh Gergő pedig egy mini koncerttel lepte meg a nap főszereplőit, akik ezt követően fogápolási és iskolaszerekből álló dedikált csomagot vehettek át személyesen a két példaképtől.

A nélkülözés kampány nagykövetei számára sem ismeretlen: Oláh Gergő énekes és Berki Krisztián világ- és olimpiai bajnok tornász örömmel vállalták, hogy személyes szerepvállalásukkal vigyék a kezdeményezés hírét és erősítsék annak sikerét idén is. Velük nem csupán a jótékonysági akciót népszerűsítő bolti plakátokon, hanem a programot népszerűsítő, „Sikeréhség” című online kisfilmben is találkozhattak a vásárlók.

„Jó látni, hogy a támogatás tényleg oda érkezik, ahol a legnagyobb szükség van rá, ezért köszönet illeti a kezdeményező vállalatokat. Biztos vagyok benne, hogy nem csak a meleg étel, de a rájuk irányuló figyelem is gyógyító hatású” - mondta Berki Krisztián, aki Gergővel együtt nagyon élvezte, hogy személyesen is találkozhat, beszélgethet a gyerekekkel és pozitív gondolatokat erősíthet bennük.

„Fantasztikus eredménynek tartom, hogy ezek a gyerekek nem csak a mai, hanem az elkövetkező 180 napon is megfeledkezhetnek az alapvető akadályaikról és olyan dolgokra koncentrálhatnak, amik előreviszik őket az életben. Remélem, mi is jó példával szolgálunk nekik” - tette hozzá Oláh Gergő énekes.

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.