A SPAR Magyarország aktív szerepet vállal a bolygónk jövőjét meghatározó ügyekben, a cégcsoport környezettudatos szemlélete saját márkás termékeinek csomagolástervezésében is megjelenik. A vállalat kiemelt célkitűzése, hogy egyre kevesebb műanyagot használjon fel az áruk csomagolása során, mindeközben kiemelt figyelmet szentel annak is, hogy tökéletesen megfeleljen a tárolási elvárásoknak.
A népszerű, rendkívül kedvező ár-érték arányú S-BUDGET márkatermékek kínálata immár közel 500 terméket sorakoztat fel, és a paletta folyamatosan bővül, az árucikkek jelentős része pedig hazai fejlesztésű. Ezek közé tartozik a SPAR Regnum húsüzemében előállított 500 g-os S-BUDGET sertés darált hús is, amelynek korábbi, tálcás csomagolását a fenntarthatósági törekvéseknek megfelelően most újragondolták a „kevesebb több” elve mentén. Ezentúl csupán nedvszívó papír, védőgázas fólia és címke alkotja a csomagolást, a tálca eltűnik. Az új, flow-pack csomagolásnak köszönhetően a korábbi 1049 forint helyett jelenleg 899 forintért kínálja a terméket a vállalat.
A minőségi áru frissességét garantáló flow-pack csomagolás – amelyhez kizárólag az élelmiszeriparban engedélyezett, a SPAR Magyarország nemzetközi mércével is legszigorúbb minőségbiztosításai előírásainak megfelelő anyagokat használnak fel -, a korábbinál 70%-kal kevesebb műanyagot tartalmaz. Ennek köszönhetően az új technológia segítségével, a felhasznált műanyag mennyisége a korábbi csomagolás kevesebb, mint egyharmada, mindössze 4,95 gramm! A termékből havonta közel 40.000 csomag kerül ki a Regnum húsüzemből az üzletek polcaira, így az innovatív csomagolással a SPAR jelentősen csökkenti a környezeti terhelést.
A megújult 500 g-os S-BUDGET sertés darált hús már elérhető az INTERSPAR hipermarketekben, 2024 februárjától pedig – ha a vásárlói visszajelzések pozitívak lesznek – a teljes hálózatra szeretnék kiterjeszteni az új terméket.
(x)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.