Elronthatatlan kocsonya  recept
Elronthatatlan kocsonya
A legjobb palacsintatészta recept
A legjobb palacsintatészta
Pihe-puha mézeskalács recept
Pihe-puha mézeskalács
Karácsonyi bejgli recept
Karácsonyi bejgli
Párolt lila káposzta  recept
Párolt lila káposzta
Franciasaláta (alaprecept) recept
Franciasaláta (alaprecept)
Lencsegulyás recept
Lencsegulyás
Hagyományos kókuszkocka recept
Hagyományos kókuszkocka
Klasszikus töltött káposzta recept
Klasszikus töltött káposzta
Kókuszgolyó pofonegyszerűen recept
Kókuszgolyó pofonegyszerűen
Spenótfőzelék fokhagymásan recept
Spenótfőzelék fokhagymásan
Méteres sütemény, ahogy nagyi csinálta recept
Méteres sütemény, ahogy nagyi csinálta
A legfinomabb gesztenyekrémleves recept
A legfinomabb gesztenyekrémleves
Tiramisu egyszerűen recept
Tiramisu egyszerűen
Mákos guba  recept
Mákos guba
30 perces sajtos rúd recept
30 perces sajtos rúd
Mézeskalácsos kuglóf recept
Mézeskalácsos kuglóf
Diós és mákos bejgli egyszerűen recept
Diós és mákos bejgli egyszerűen
Forralt bor egyszerűen recept
Forralt bor egyszerűen
Tárkonyos csirkeraguleves gazdagon recept
Tárkonyos csirkeraguleves gazdagon
Ajánló

Édesszájúak vigyázat! Függőséget okozhat a világ legnépszerűbb keksze

Naponta hetvenmillió, másodpercenként 800 fogy belőle világszerte. Ez a világ legkedveltebb szendvicskeksze, az OREO. A jó hír, hogy júniustól a hazai boltokban is kapható.

A több mint 100 éves márkát a Mondelez vezeti be a hazai piacra, s a vállalat célja nem más, mint hogy az OREO Magyarországon is a legnépszerűbb keksz legyen.

Megdöbbentő adatok

Az OREO-hoz számos megdöbbentő adat társul. Hozzávetőleg évente 25 milliárd OREO kekszet vásárolnak a márka kedvelői: ez azt jelenti, hogy naponta 70 millió, másodpercenként pedig 800 darab fogy a kekszből szerte a világon. Ha a valaha gyártott összes OREO-t egymásra tennénk, akkor 16-szor jutnánk el a Földről a Holdra és vissza, vagy 381-szer kerülhetnénk meg a Földet az Egyenlítő mentén.

A márka története

Az univerzum legkedveltebb, több mint 100 országban forgalmazott kekszmárkájának története 1912-re nyúlik vissza. Az első OREO-t ebben az évben, március 6-án adták el New Yorkban. A márka innen nőtte ki magát a világ legkedveltebb kekszévé, amely ma már az Egyesült Államoktól Kínáig mindenhol jelen van.

Az OREO szendvicskeksz két fekete kakaós kekszből és a köztük található gazdag, vaníliás ízű, tejes krémből áll. Maga az OREO márkanév többféle eredetre is visszavezethető: a görög „domb, hegység” a keksz eredeti, domború keksz formájára, míg a másik eredetvonal szerint a francia Or, azaz arany szó a keksz eredeti aranyszínű csomagolására utal.

„Magyarországon soha nem látott méretű keksz bevezetésre készülünk. A márka nemzetközi erejéhez méltóan júniustól minden eddiginél erőteljesebb marketingtámogatás kíséri majd a márkát. Egy-két magyar motívum mellett a a nemzetközileg már ismert „Wonderfilled”, azaz „Csodával töltve” kampánnyal vezetjük be a terméket. Azt szeretnénk, ha minél többen megízlelhetnék a csodát, ezért az elkövetkezendő hónapokban országszerte 2 millió OREO-t osztunk szét a hazai fogyasztóknak - mondta Mayer Gábor, a Mondelez Hungária Kft Ügyvezető Igazgatója.

A Győri Keksz és az OREO

Az OREO-t a világ számos pontján gyártják. Habár a Magyarországon forgalomba kerülő termékeket a Mondelez külföldi gyáraiban állítják elő, a hatalmas fogyasztói igény kielégítése végett a Mondelez csoporthoz tartozó Győri Keksz székesfehérvári üzeme is bekapcsolódott a termelésbe, s az elmúlt években, exportra már több ezer tonna OREO gurult le a hazai gyártósorokról is.

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.