A több mint 100 éves márkát a Mondelez vezeti be a hazai piacra, s a vállalat célja nem más, mint hogy az OREO Magyarországon is a legnépszerűbb keksz legyen.
Az OREO-hoz számos megdöbbentő adat társul. Hozzávetőleg évente 25 milliárd OREO kekszet vásárolnak a márka kedvelői: ez azt jelenti, hogy naponta 70 millió, másodpercenként pedig 800 darab fogy a kekszből szerte a világon. Ha a valaha gyártott összes OREO-t egymásra tennénk, akkor 16-szor jutnánk el a Földről a Holdra és vissza, vagy 381-szer kerülhetnénk meg a Földet az Egyenlítő mentén.
Az univerzum legkedveltebb, több mint 100 országban forgalmazott kekszmárkájának története 1912-re nyúlik vissza. Az első OREO-t ebben az évben, március 6-án adták el New Yorkban. A márka innen nőtte ki magát a világ legkedveltebb kekszévé, amely ma már az Egyesült Államoktól Kínáig mindenhol jelen van.
Az OREO szendvicskeksz két fekete kakaós kekszből és a köztük található gazdag, vaníliás ízű, tejes krémből áll. Maga az OREO márkanév többféle eredetre is visszavezethető: a görög „domb, hegység” a keksz eredeti, domború keksz formájára, míg a másik eredetvonal szerint a francia Or, azaz arany szó a keksz eredeti aranyszínű csomagolására utal.
„Magyarországon soha nem látott méretű keksz bevezetésre készülünk. A márka nemzetközi erejéhez méltóan júniustól minden eddiginél erőteljesebb marketingtámogatás kíséri majd a márkát. Egy-két magyar motívum mellett a a nemzetközileg már ismert „Wonderfilled”, azaz „Csodával töltve” kampánnyal vezetjük be a terméket. Azt szeretnénk, ha minél többen megízlelhetnék a csodát, ezért az elkövetkezendő hónapokban országszerte 2 millió OREO-t osztunk szét a hazai fogyasztóknak - mondta Mayer Gábor, a Mondelez Hungária Kft Ügyvezető Igazgatója.
Az OREO-t a világ számos pontján gyártják. Habár a Magyarországon forgalomba kerülő termékeket a Mondelez külföldi gyáraiban állítják elő, a hatalmas fogyasztói igény kielégítése végett a Mondelez csoporthoz tartozó Győri Keksz székesfehérvári üzeme is bekapcsolódott a termelésbe, s az elmúlt években, exportra már több ezer tonna OREO gurult le a hazai gyártósorokról is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.