A helyszín maradt a régi, a Ferrarit lecserélték, és a két kissrác is kimaradt, akik az eredeti reklámban az állukat keresve nézték végig, ahogy Cindy belekortyol a Pepsibe. Az 55 éves szupermodell persze nem jókedvéből, vagy haszonszerzés céljából állt újra kamera elé, hanem azért, hogy támogassa a Wisconsin államban található Madison gyermekkórházat, ahol korábban fivérét kezelték leukémiával.
Örömmel tölt el, ha barátommal, David Yarrow-val dolgozhatok, az pedig még inkább, ha egy jó ügy érdekében tehetem. Újra visszatértünk az eredeti 1992-es Pepsi-reklámból ismert Halfway House-hoz, hogy újraalkossuk azt a bizonyos pillanatot egy David Yarrow-féle csavarral. Tettük ezt annak reményében, hogy pénzt gyűjthetünk a madisoni American Family Children's Hospitalnak, ahol korábban a testvéremet is kezelték leukémiával - írta közösségi oldalán Cindy Crawford.
Úgy tudni, hogy már az 1 millió dolláros (295 millió forint) bevételt is meghaladta a kampány. Jeff, Cindy testvére csupán csak három éves volt, amikor leukémiát diagnosztizáltak nála, a modell pedig nyolc, mikor öccse feladta a harcot a gyilkos kórral szemben.
Egyébként nem ez az első Pepsi remake a szupermodellel 92' óta. 2018. február 4-én a Super Bowl szünetében is debütált egy újradolgozott részlet, amiben az akkor 18 éves fiával Presley Gerberrel szerepelt Crawford.
James Corden, amerikai komikus sem tudott elmenni a téma mellett már a Super Bowl előtt sem, és a szóban forgó reklám 2016-ban is kapott egy rebootot minden komolyságot mellőzve. Ezzel pedig mi is kimaxoltuk Cindy Crawford és a Pepsi közös történetét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.