Csikós tokány recept
Csikós tokány
Lencsegolyók sütőtökpürével recept
Lencsegolyók sütőtökpürével
Aranygaluska vaníliasodóval  recept
Aranygaluska vaníliasodóval
Mézes-mustáros csirkemell recept
Mézes-mustáros csirkemell
Klasszikus linzer recept recept
Klasszikus linzer recept
Fahéjas tekercs (cinnabon) recept
Fahéjas tekercs (cinnabon)
15 perces banános palacsinta recept
15 perces banános palacsinta
Puncstorta  recept
Puncstorta
Mátrai borzaska recept
Mátrai borzaska
Sárgaborsóleves füstölt hússal recept
Sárgaborsóleves füstölt hússal
Párolt lila káposzta  recept
Párolt lila káposzta
Almás álom, ahogy Gáspár Bea készíti recept
Almás álom, ahogy Gáspár Bea készíti
Mézes krémes  recept
Mézes krémes
Rántott karfiol recept
Rántott karfiol
Klasszikus csülök pékné módra recept
Klasszikus csülök pékné módra
Apfelstrudel, az osztrák, húzott almás rétes recept
Apfelstrudel, az osztrák, húzott almás rétes
Tartármártás házi majonézből recept
Tartármártás házi majonézből
Őszi minestrone leves recept
Őszi minestrone leves
Klasszikus stíriai metélt  recept
Klasszikus stíriai metélt
Csokis muffin  recept
Csokis muffin
Érdekességek

Gyerekek is hozzájuthatnak a Folyékony Halálhoz

Nagyjából 300 milliárd forint összegű dollártámogatást kapott az az amerikai startup cég, amelyik azzal az ötlettel rúgta rá az ajtót az üdítős piacra, hogy sörösdobozba kezdett ásványvizet palackozni. A Liquid Death névre keresztelt frissítő mögött az a Mike Cessario áll, aki olyan Netflixes sikersorozatok kreatív vezetőjeként tevékenykedett, mint a Kártyavár, a Narcos vagy a Stranger Things.

Bármennyire is hihetetlen, de a Folyékony Halál (Liquid Death) egy 2019 óta létező márka, ami kis túlzással ma a legfelkapottabb alkoholmentes italának számít az Egyesült Államokban a maga 130 millió dolláros, megközelítőleg 55,5 milliárd forintos forgalmával. Az ásványvíz dobozán egy olvadozó koponya látható, ami tökéletesen passzol a Liquid Death, azaz Folyékony Halál névre keresztelt ásványvizes brendhez. A termék szlogenje szerint elég csak néhány korty, és már végzett is a szomjúsággal a dobozos víz.




A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Liquid Death (@liquiddeath) által megosztott bejegyzés

A gyártó szerint a fémdobozos palackozást elsősorban a fenntarthatóság ihlette, amivel olyan italgyártóknak szúrnak oda, mint a Coca-Cola vagy a Pepsi, hiszen ezek a cégek a csomagolóanyagok és a pet-palackok révén a globális műanyagszennyezés jelentős hányadáért felelnek.

Ha esetleg valaki kedvet kapott a dobozos vízhez, az egyelőre csak online tudja berendelni 0,5 literes kiszerelésben mindössze 1,83 dollárért, ami jelen állás szerint forintosítva 520 forint körül mozog szállítási költséggel együtt. Érdekesség, hogy a gyártó minden eladott doboz után 5 centet az óceánok műanyag-mentesítésére, megtisztítására ajánl fel.

Ajánljuk még:

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.