Madártejszelet recept
Madártejszelet
Klasszikus stíriai metélt  recept
Klasszikus stíriai metélt
Krémes spenótfőzelék recept
Krémes spenótfőzelék
Rakott karfiol (a klasszikus recept) recept
Rakott karfiol (a klasszikus recept)
Hagyományos resztelt csirkemáj recept
Hagyományos resztelt csirkemáj
Gőzgombóc vaníliasodóval és mákkal recept
Gőzgombóc vaníliasodóval és mákkal
Mézes-mustáros csirkemell recept
Mézes-mustáros csirkemell
Mákos guba  recept
Mákos guba
A legjobb palacsintatészta recept
A legjobb palacsintatészta
Szilvás gombóc hagyományosan recept
Szilvás gombóc hagyományosan
Egyszerű csilis bab recept
Egyszerű csilis bab
Kapros tökfőzelék virslivel recept
Kapros tökfőzelék virslivel
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük recept
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük
Paprikás csirke recept
Paprikás csirke
Minestrone recept
Minestrone
Klasszikus kelkáposzta-főzelék recept
Klasszikus kelkáposzta-főzelék
Legényfogó leves recept
Legényfogó leves
Egyszerű rakott kel recept
Egyszerű rakott kel
Tápiókapuding erdei gyümölcsökkel  recept
Tápiókapuding erdei gyümölcsökkel
Rakott zöldbab darált hússal recept
Rakott zöldbab darált hússal
Érdekességek

Gyerekek is hozzájuthatnak a Folyékony Halálhoz

Nagyjából 300 milliárd forint összegű dollártámogatást kapott az az amerikai startup cég, amelyik azzal az ötlettel rúgta rá az ajtót az üdítős piacra, hogy sörösdobozba kezdett ásványvizet palackozni. A Liquid Death névre keresztelt frissítő mögött az a Mike Cessario áll, aki olyan Netflixes sikersorozatok kreatív vezetőjeként tevékenykedett, mint a Kártyavár, a Narcos vagy a Stranger Things.

Bármennyire is hihetetlen, de a Folyékony Halál (Liquid Death) egy 2019 óta létező márka, ami kis túlzással ma a legfelkapottabb alkoholmentes italának számít az Egyesült Államokban a maga 130 millió dolláros, megközelítőleg 55,5 milliárd forintos forgalmával. Az ásványvíz dobozán egy olvadozó koponya látható, ami tökéletesen passzol a Liquid Death, azaz Folyékony Halál névre keresztelt ásványvizes brendhez. A termék szlogenje szerint elég csak néhány korty, és már végzett is a szomjúsággal a dobozos víz.




A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Liquid Death (@liquiddeath) által megosztott bejegyzés

A gyártó szerint a fémdobozos palackozást elsősorban a fenntarthatóság ihlette, amivel olyan italgyártóknak szúrnak oda, mint a Coca-Cola vagy a Pepsi, hiszen ezek a cégek a csomagolóanyagok és a pet-palackok révén a globális műanyagszennyezés jelentős hányadáért felelnek.

Ha esetleg valaki kedvet kapott a dobozos vízhez, az egyelőre csak online tudja berendelni 0,5 literes kiszerelésben mindössze 1,83 dollárért, ami jelen állás szerint forintosítva 520 forint körül mozog szállítási költséggel együtt. Érdekesség, hogy a gyártó minden eladott doboz után 5 centet az óceánok műanyag-mentesítésére, megtisztítására ajánl fel.

Ajánljuk még:

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.