Bármennyire is hihetetlen, de a Folyékony Halál (Liquid Death) egy 2019 óta létező márka, ami kis túlzással ma a legfelkapottabb alkoholmentes italának számít az Egyesült Államokban a maga 130 millió dolláros, megközelítőleg 55,5 milliárd forintos forgalmával. Az ásványvíz dobozán egy olvadozó koponya látható, ami tökéletesen passzol a Liquid Death, azaz Folyékony Halál névre keresztelt ásványvizes brendhez. A termék szlogenje szerint elég csak néhány korty, és már végzett is a szomjúsággal a dobozos víz.
A gyártó szerint a fémdobozos palackozást elsősorban a fenntarthatóság ihlette, amivel olyan italgyártóknak szúrnak oda, mint a Coca-Cola vagy a Pepsi, hiszen ezek a cégek a csomagolóanyagok és a pet-palackok révén a globális műanyagszennyezés jelentős hányadáért felelnek.
Ha esetleg valaki kedvet kapott a dobozos vízhez, az egyelőre csak online tudja berendelni 0,5 literes kiszerelésben mindössze 1,83 dollárért, ami jelen állás szerint forintosítva 520 forint körül mozog szállítási költséggel együtt. Érdekesség, hogy a gyártó minden eladott doboz után 5 centet az óceánok műanyag-mentesítésére, megtisztítására ajánl fel.
Ajánljuk még:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.