A legfinomabb sütőtökkrémleves recept
A legfinomabb sütőtökkrémleves
Retró kókuszkocka recept
Retró kókuszkocka
Csokis muffin  recept
Csokis muffin
Gesztenyés bejgli recept
Gesztenyés bejgli
Aranygaluska vaníliasodóval  recept
Aranygaluska vaníliasodóval
Krémes spenótfőzelék recept
Krémes spenótfőzelék
Klasszikus stíriai metélt  recept
Klasszikus stíriai metélt
Hagymás rostélyos  recept
Hagymás rostélyos
Intelligens krémes recept
Intelligens krémes
Amerikai káposztasaláta (Coleslaw) recept
Amerikai káposztasaláta (Coleslaw)
Mézes-mustáros csirkemell recept
Mézes-mustáros csirkemell
Klasszikus linzer recept recept
Klasszikus linzer recept
Holstein szelet recept
Holstein szelet
Hagyományos tejes kifli  recept
Hagyományos tejes kifli
Pozsonyi kifli recept
Pozsonyi kifli
Mákos guba  recept
Mákos guba
Tartármártás házi majonézből recept
Tartármártás házi majonézből
Hagyományos kókuszkocka recept
Hagyományos kókuszkocka
Párolt lila káposzta  recept
Párolt lila káposzta
Rántott karfiol recept
Rántott karfiol
Érdekességek

Gyerekek is hozzájuthatnak a Folyékony Halálhoz

Nagyjából 300 milliárd forint összegű dollártámogatást kapott az az amerikai startup cég, amelyik azzal az ötlettel rúgta rá az ajtót az üdítős piacra, hogy sörösdobozba kezdett ásványvizet palackozni. A Liquid Death névre keresztelt frissítő mögött az a Mike Cessario áll, aki olyan Netflixes sikersorozatok kreatív vezetőjeként tevékenykedett, mint a Kártyavár, a Narcos vagy a Stranger Things.

Bármennyire is hihetetlen, de a Folyékony Halál (Liquid Death) egy 2019 óta létező márka, ami kis túlzással ma a legfelkapottabb alkoholmentes italának számít az Egyesült Államokban a maga 130 millió dolláros, megközelítőleg 55,5 milliárd forintos forgalmával. Az ásványvíz dobozán egy olvadozó koponya látható, ami tökéletesen passzol a Liquid Death, azaz Folyékony Halál névre keresztelt ásványvizes brendhez. A termék szlogenje szerint elég csak néhány korty, és már végzett is a szomjúsággal a dobozos víz.




A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Liquid Death (@liquiddeath) által megosztott bejegyzés

A gyártó szerint a fémdobozos palackozást elsősorban a fenntarthatóság ihlette, amivel olyan italgyártóknak szúrnak oda, mint a Coca-Cola vagy a Pepsi, hiszen ezek a cégek a csomagolóanyagok és a pet-palackok révén a globális műanyagszennyezés jelentős hányadáért felelnek.

Ha esetleg valaki kedvet kapott a dobozos vízhez, az egyelőre csak online tudja berendelni 0,5 literes kiszerelésben mindössze 1,83 dollárért, ami jelen állás szerint forintosítva 520 forint körül mozog szállítási költséggel együtt. Érdekesség, hogy a gyártó minden eladott doboz után 5 centet az óceánok műanyag-mentesítésére, megtisztítására ajánl fel.

Ajánljuk még:

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.