Márkamánia, újszerű csomagolások, meglepő nyersanyagok és izgalmas ízharmóniák jellemzik a legegyszerűbb innivalókat is. A szója az egyik legkedveltebb alapanyag, amely natúr formában senkinek sem ízlik, de ízesítve, vitaminokkal és folsavval dúsítva, egészségforrásnak kinevezve jó áron lehet eladni. A világ szójaital-forgalma egyes szakértők becslése szerint 2006-ra négymilliárd literre emelkedik. Az aloe vera a másik varázserejű jelszó. A növény tápláló nedvéről mintegy hatezer éve készült az első feljegyzés Egyiptomban. Ma minden eladható, a kozmetikumtól az ágyneműig, amiben aloe vera van, így a különféle italok is.
A sztár a „járulékos funkcióval ellátott víz”. Az ásványvíz gyümölcsízekkel aromásítva alapvető sikerrecept, amelyet csak fűszerez az aloe vera, a szilvavirág, a ginzeng, vagy különféle gyógynövényadalék. A fiatalok körében az extrém sportokhoz kötődik sok újfajta csomagolású palackozott víz, főleg a szénsavmentes ásványvizek új generációja. Az egyik kedvenc például az, amely a hódeszkások látványvilágát idézi és egy füllel a ruházathoz rögzíthető.
Az egészségtrenddel párhuzamosan nő az alkoholmentes italok forgalma, ebben Németország áll az élen. Az üdítőitalok tekintetében Írország az éllovas, a vízforgalomban Olaszország az első, míg a gyümölcsleveknél megint Németország vezet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.