„A rendező ország illetékesei és a FIFA közötti megbeszélés eredményeként az a döntés született, hogy az alkoholos italok árusítását a szurkolói zónákra és egyéb, a szurkolók körében népszerű célállomásokra, valamint engedéllyel rendelkező helyszínekre koncentráljuk, a stadionok területéről viszont kivonjuk a sörárusító pontokat” – közölte múlt pénteken, a focivébé kezdete előtt 2 nappal a FIFA.
Állítólag a Budweiser, a FIFA egyik főszponzoraként szerződésszegés miatt perre készül a futballszövetség ellen, a rajta maradó, 75 millió euró értékű sörrel kapcsolatban pedig úgy döntött: hogy azt annak az országnak adják, amelyiknek a válogatottja megnyeri a világbajnokságot.
Nem tudjuk, pontosan milyen mennyiséről beszélünk, és arról sem, hogy ezt a győztes országból kik, és milyen mértékben részesülnek az adományból, de ez egy olyan cél, amiért érdemes küzdeni a focipályán!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.