Kevesebb, mint 4 perc alatt kiszállított étel, egymillió forintos bevásárlás és közel ezer leadott rendelés egyetlen felhasználótól – ez csak néhány a meglepő eredményekből, hiszen a cég sajtóközleményéből kiderül, hogy 2024-ben több ország is állított fel rekordokat. A cég Magyarországon, Ausztriában, Csehországban, Norvégiában, Svédországban és Finnországban vizsgálta meg a leadott rendeléseket, amelyekből kiderült, hogy mennyiért és jellemzően mit rendelnek leginkább a felhasználók. Íme, a „legek”!
A legnépszerűbb ételek dobogójára ezúttal is a pizza került fel: több mint 3,5 millió megrendelést adtak le belőle. A különböző nemzetek konyhái közül az amerikai konyha lett a legkedveltebb választás. Ugyanakkor az egészségesebb étkezés is egyre népszerűbb a felhasználók között: a salátarendelések száma jelentősen, 71 százalékkal nőtt meg az előző évhez képest. Ez azt mutatja, hogy a fogyasztók egyre inkább törekednek az élvezetek és a tudatos étkezési szokások egyensúlyának megteremtésére.
Az adatok alapján a felhasználók az ünnepi készülődés során is szívesen választják a Foodorát.
Magyarországon 2023-hoz képest idén a csokimikulás tarolt a szaloncukorral szemben, ugyanis a mikulás alakú édességből háromszor, míg a klasszikus ünnepi desszertből csak kétszer annyit rendeltek 2024-ben. Ebben az is segíthetett, hogy a tavalyi kínálat duplája volt elérhető csokimikulásból. Bejgliket tekintve is nőtt a választék, kétszer annyiból lehet válogatni mint tavaly, ez viszont az örök bejgli háborút nem döntötte el, a diós és a mákos bejgli eladások között csupán 1% különbség van.
A lencse és babérlevél év közben ugyan nem túl gyakran kerül a bevásárlókosárba, de rekordmennyiségben fogynak az ünnepek alatt Magyarországon. Az év végéhez közeledve pedig a pezsgőrendelések száma is folyamatosan nő, bár rekordszámokat természetesen szilveszter napján dönt.
December 23-ig Budapesten egyébként karácsonyfa-rendelésre is lehetőség van az applikáción keresztül, de az ünnepi menüsort is meg lehet rendelni készen. A töltöttkáposzta például készételként és alapanyagok terén is már most népszerűbb mint az előző évben.
(Kiemelt fotó: Foodora)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.