Annyi meg egy Bambi! - mondjuk gyakran, például, ha valaki nagyon frappánsan zár le egy régóta húzódó ügyet, mint az most a Bambi márka újraélesztésekor történt. Dorogi Évának, pénzügy szakon végzett és kockázati tőkebefektetéssel foglalkozott portfóliómenedzserként, két évbe telt megszerezni a Bambi védjegyét, de fel sem merült benne, hogy más néven lépne be a prémium üdítők magyar piacára.
„Itthon soha nem ittam üdítőt, mert nagyon mainstreamek és cukrosak, de külföldön mindig csodáltam, hogy mennyire jó minőségűek, ötletesek, és sokszínű tartalmú italokat árulnak. Olyan terméket akartunk létrehozni, amivel ugyanúgy fel tudjuk rakni magunkat a térképre, mint ahogy a német Fritz-Kola, az angol Fentimans vagy a lengyel On Lemon (lánykori nevén, mielőtt még Yoko Ono kiperelte a névváltoztatást: John Lemon)” – mondta el Éva az ötletről a Forbes magazinnak adott interjúban.
Mindegyik üdítő természetes alapanyagokból és alacsony cukortartalommal készül, az íz lényegét az üzemükben nyolc napig fermentált gyömbérlé adja. Ehhez képest az eredetileg 1947-ben megjelent narancsos ízesítésű Bambit szintetikus anyagokból gyártották, és a tizenkét százalékos cukortartalmával bőven túlszárnyalta a Coca Colát és a Pepsit is.
Az új változat már azzal az elvvel indul, hogy „ne azért vegyen valaki magyar terméket, mert mert megsajnálja a trikolór tejet a polcon, hanem mert olyan színvonalú, sőt még jobb is, mint a nemzetközi paletta termékei”.
Ősztől egy boltban vásárolt Bambit 480 forintért, egy kávézó teraszán 550- 680 forintért kortyolgathatunk.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.