Az IKEA augusztus 1-től kezdődően hétfőtől szombatig 10:00 és 20:00 óra között, vasárnap pedig 10:00 és 19:00 óra között várja a vásárlókat az Örs vezér téri, a budaörsi és a soroksári üzleteiben. A Központi Ügyfélszolgálat munkatársai pedig 8:30-tól 19:00 óráig lesznek elérhetőek - írja közleményében az IKEA Magyarország.
Ezzel párhuzamosan kibővítik, és megerősíti Központi Ügyfélszolgálatának funkcióját, ami egy távolról működő értékesítési ponttá alakul, és ahol a kapacitásbővítés miatt új munkalehetőségek is nyílnak.
A cél, hogy jelentős mértékben szélesedjen a táveléréssel működtethető szolgáltatások köre, hogy a vásárlók egy 24 órán át elérhető chatbot segítségét is igénybe vehessék, a tervezési szolgáltatások - például konyha- vagy hálószobatervezés - még több időpontban elérhetővé váljanak, illetve, hogy továbbá erősödjön a megfelelő termékek kiválasztásában és a rendelések véglegesítésében nyújtott támogatás. Sőt, arra is lesz lehetőség, hogy a panaszkezelés során a vásárlók videóhívásban mutathassák meg a hibás terméket vagy alkatrészt a munkatársaknak, akik így azonnal lépéseket tudnak tenni a probléma megoldása érdekében.
Az ügyfélszolgálat a már megszokott csatornákon, telefonon, e-mailen és az IKEA közösségimédia-felületein is elérhetőbbé válik. A központi ügyfélszolgálat munkatársai minden nap 8:30 és 19:00 óra között állnak majd rendelkezésre, az olyan önkiszolgáló lehetőségek pedig, mint chatbot, a házhoz szállítás nyomon követése és a reklamáció állapotának ellenőrzése, a nap további részében is elérhetők maradnak a vásárlók számára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.