Nem maradt reakció nélkül a kereskedelemben a PENNY áruházlánc legújabb akciója, miszerint árstopot hirdetnek egészen év végéig: 250 termék árát fagyasztják be hűségprogramjuk résztvevőinek. A hír csütörtökön robbant, a Tesco Sajtóosztálya pedig villámgyorsan reagált. Szerkesztőségünkbe eljuttatott közleményükből kiderül, hogy a Tesco pontosan hogyan is segíti vásárlóit.
"Tisztában vagyunk vele, hogy a jelenlegi inflációs környezet milyen kihívásokat jelent a háztartásoknak, ezért minden körülmények között vásárlóink mellett állunk, és segítjük őket abban, hogy az általunk nyújtott lehetőségekkel jól be tudják osztani a pénzüket.
Magyarországon üzleteinkben és online is éppen ezért március óta Árgarancia felirattal jelöljük azokat a termékeket, amelyek árát tartósan alacsonyan tartjuk. Ez közel 700 alaptermék, illetve olyan árucikk, amiket a vásárlók gyakran keresnek. Ezeknek az árát minden héten ellenőrizzük, és vállaljuk, hogy ha valahol a vásárló olcsóbban vásárolta meg a termékeket, akkor a különbözetet visszafizetjük.
Még olcsóbb lehet a bevásárlás, ha vásárlóink használják Clubcard kártyájukat. Ezzel számos terméket eleve kedvezőbb áron vehetnek meg az üzletekben és online, mint azok, akiknek nincs hűségkártyájuk. Már több mint 1,5 millió aktív Clubcard-tagunk van. A Clubcard programban a vásárlók minden elköltött 100 forint után 1 pontot kapnak, amit az alkalmazásban akár azonnal utalványokra válthatnak.
Október 2-án indítottuk VasárnAPP programunkat, melynek keretében a vásárlók 5% kedvezményt kapnak vásárlásuk összegéből, ha fizetéskor beszkennelik Clubcard alkalmazásuk erre jogosító kuponját. A kedvezmény az összes többi áruházi kedvezménnyel összevontan érvényes. Emellett a nyugdíjasok április óta minden kedden szintén 5% kedvezményt kapnak a vásárlásuk végösszegéből, ha használják hűségkártyájukat. Ezzel tovább csökkenthetik kiadásaikat. Ez több mint 2,5 millió embert érint az országban, akik közel 200 üzletünkben élhetnek a lehetőséggel."
Csütörtökön derült ki, hogy a PENNY áruházlánc árstopot hirdet egészen év végéig: 250 termék árát fagyasztja be hűségprogramjuk résztvevőinek.
Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az árstopos termékek október 15-én érvényes fogyasztói árai - a hűségkártya használata esetén - 2022. december 31-ig változatlanok maradnak.
A boltlánc július végén hirdette meg a hűségprogramjában résztvevő vásárlói számára pénztárcakímélő árstopját, először 200 árucikkre vonatkozóan. Most ezt újabb 50 termékkel kibővítette, az akciót pedig egészen az év végéig meghosszabbított.
Még több érdekesség az árstopról:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.