Az elégedettségi felmérés leginkább a cég tisztaságát, mobilalkalmazásának megbízhatóságát, a kaják minőségét, na és persze a személyzet vendégcentrikus gondolkodását, segítőkészségét pontozza. Nos, a napokban nyilvánosságra hozott friss eredmények alapján igen érdekesen alakultak ezek a pontszámok, ezzel pedig a vendéglátóegységek rangsorolása is.
A Chick-fil-A immár zsinórban hetedik éve birtokolja az első helyet úgy, hogy tavaly a vásárlói elégedettségi pontszámuk 84 százalékról 83-ra csökkent. Az iparági standard ügyfél-elégedettségi értékelés azonban maradt 78 ponton.
A pizzák világát a Domino's uralja egy stabil 80-as pontszámmal, a KFC és a Starbucks a maguk 79-es értékelésükkel pedig döntetlenre állnak. A Panera Bread, a Pizza Hut és az elégedettségi listára újonnan érkező Five Guys 78 pontot ért el.
A Subway egy óriási zuhanást produkált a korábbi éveihez képest. Az 5 százalékos visszaesésükkel a szendvicslánc az éves lista aljára repült, a McDonald's 70 pontja pedig csak az utolsó helyre volt elég.
A felmérésben egyébként található egy másik kategória is, ami a kisebb, ám de teljes körű kiszolgálást nyújtó éttermeket rangsorolja. Itt az első helyet a LongHorn Steakhouse kaparintotta meg 81 ponttal, holtversenyben a második helyen pedig egy erős 80-as értékeléssel a Olive Garden és a Texas Roadhouse tanyázik.
Nekünk ezek az éttermek lehet, hogy nem túl sokat mondanak, ám olyan eredmények mellett, mint amit a Chick-fil-A is produkált, még az is lehet, hogy egyszer hazánkban is megveti lábát az arany íveket ostromló kajálda.
David VanAmburg, az ACSI (Amerikai Vásárlói Elégedettségi Index) ügyvezető igazgatója az eredmény kihirdetése után azt mondta, hogy az emberek elkezdtek visszaszokni az éttermekbe. Hozzátette, hogy nem szabad lebecsülni a kényelmet sem, ugyanis a világjárvány idején megtapasztalhattuk, hogy milyen az, amikor szeretett éttermeinkből az ételt egyenesen a házunk ajtajához szállítják. Most, hogy megszoktuk ezt a szolgáltatást, bizony már nincs visszaút. Ezeknek az éttermeknek továbbra is biztosítaniuk kell a vásárlóknak azokat a lehetőségeket, amihez az elmúlt másfél évben hozzászoktak – mondta.
Ajánljuk még:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.