A családok kitüntetett szerephez jutnak a McDonald’s globális Scale for Good stratégiájában. A Happy Meal menüt mind kínálatában, mind pedig az adagok megállapításában a kicsik táplálkozási igényeinek megfelelően fejlesztik.
A menüválaszték már 2018 májusában egy új, negyedik elemmel bővült. A népszerű hazai gyümölcspüré 100 százalékban természetes összetevőkből, gondosan válogatott gyümölcsökből készül. A családok januártól pedig a Happy Meal menü mellé akár könyveket is választhatnak a játékok helyett. A vállalat ugyanis a megfelelő szellemi táplálékot ugyanolyan fontosnak tartja, mint a tálcára kerülő termékek minőségét.
Az idei kampányban az étteremlánc a modern gyermekirodalom egyik legnagyobb alakjával, az „Így neveld a sárkányodat” történetek brit szerzőjével, Cressida Cowell-lel fogott össze. Az írónő 12 kötetes exkluzív könyvsorozatot írt a McDonald’s éttermek kis vendégei számára. Az olvasmányok a Lombházi-ikrek kalandjait mutatják be.
Magyarországon 2012-ben indult el a Globális McDonald’s olvasást népszerűsítő aktivitása. Ennek részeként évente 1 alkalommal ismeretterjesztő gyermekkönyvek kerültek a Happy Meal menükbe, a játékok helyett. 2014-ben megjelent a hazai fejlesztésű „Dóri és Marci nyomoz” című kötet, amelyből 240 ezer talált gazdára. 2016-ban – ismert és pályakezdő – fiatal színészek Csukás István meséiből olvastak fel országos roadshow keretében a McDonald’s éttermekben.
A most megújult ajánlatban nyolchetente a játékok mellett a sorozat két-két új kötetével, így összesen 12 könyvvel találkozhatnak a Happy Meal menüt választók. A vállalat nem titkolt célja, hogy a kedves és szórakoztató történeteken keresztül a gyerekek megismerhessék az olvasás örömét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.