Idén 11. alkalommal rendezték meg a minőségi magyar termékek ünnepét, a Coop Rallyt. A mára hagyományosnak mondható eseményen a résztvevők meglátogatták egy-egy tájegység legkiválóbb élelmiszer-feldolgozóit. A több mint 100 indulót felvonultató rendezvénysorozaton a Szatmári Malom Kft. diadalmaskodott, a második helyre az Alföldi Tej Kft. ért be, a dobogó harmadik fokára a Lissé Édességgyár Kft. küzdötte fel magát.
A XI. Coop Rally a Dunántúlon zajlott, és legelső állomása az Alföldi Tej Kft. volt, amely olyan sajátmárkás termékekről híres, mint az Alföldi, a Magyar Tej vagy a Riska. A kormány 2016-os tejipari támogatásából még további beruházásokat vállalhat a cég. A második megálló az eddigi évekhez képest új helyszínnek számított, hiszen a rendezvénysorozat Rábapatonára látogatott, ahol a Tutti Élelmiszeripari Kft. látta vendégül a résztvevőket.
Prohászka Ottó, a cég tulajdonos-ügyvezetője az első benyomás fontosságára hívta fel a figyelmet. A magyar termékek akkor juthatnak el a fogyasztókhoz, ha magas minőségű alapanyagokból és igényes technológiával készülnek. A Rally 2008 után Szombathelyre is ellátogatott. A házigazda a Hétforrás Zrt., egy élelmiszer és vegyi áruk kis- és nagykereskedelmével foglalkozó vállalat volt, amely nagykereskedelmi cégként az ország öt megyéjében (Győr-Moson-Sopron, Komárom, Vas, Veszprém, Zala megye) lát el 562 üzletet a szombathelyi központi raktárából.
Az első nap a Sága Foods Zrt.-nél, Sárváron ért véget. Keleti Zsolt, a Sága Foods Zrt. vezérigazgatója elmondta, hogy az már önmagában nem elég, ha magyar a termék. Megbízható, jó minőségű termékek kellenek, éppen ezért a cég az innovációban érdekelt. Törekvésük továbbra is az, hogy vállalatuk Magyarország legjobb húsipari cége legyen.
A Rally második napján először Keszthelyre látogatott el a szakmai program mezőnye. Itt a Lissé Édességgyár Kft. mutatkozott be. A cég – szem előtt tartva a fogyasztók igényeit – édességeit kizárólag magas minőségű és természetes alapanyagokból állítja elő. Ezután jutott el a mezőny a program legkisebb állomására, Alsómocsoládra. A 400 fős község a PICK SZEGED Zrt. szárazáru-termelésének a telephelye. A vállalat jelenleg Magyarországon az egyetlen olyan cég, amely két hungarikummal is büszkélkedhet, emellett 17 Coop sajátmárkás termék előállítója is.
Az alsómocsoládi megállót Pécsvárad, a Mecsek Füszért Zrt. egyik üzlete követte. A cég közel hét évtizede áll a lakosság és vevőpartnerei szolgálatában. Az élelmiszer-, vegyiáru-nagy- és -kiskereskedelmi tevékenységével ma meghatározó erejű vállalat nemcsak az egész országot behálózóCoop-rendszernek tevékeny részese, hanem Magyarország kereskedelmi életének is.
A szakmai program dunántúli túrája végül Szekszárdon, a komoly történelmi hagyományokkal bíró, Magyarország legnagyobb félkeménysajt-gyártó vállalatánál, a Tolnatej Zrt.-nél zárult. Koller Attila, a TOLNATEJ Zrt. vezérigazgatója elmondta, hogy mitől is jó igazán a magyar sajt. Kiemelte az innováció, valamint a hagyományok és tradíciók megőrzésének nélkülözhetetlenségét. A társaság csak az elmúlt esztendőben 7 milliárd forintot szánt fejlesztésekre. Kővári László, a Szekszárdi Önkormányzat Gazdasági és Pénzügyi Bizottságának elnöke egyenesen a Rally ékkövének titulálta az utolsó megállót.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.