Aki egy picit is pörgeti a TikTokot vagy a Redditet, az már biztosan találkozott a Burger King legújabb álláshirdetésével, ami valljunk be, igen eredetire sikerült a gyorsétterem kreatívcsapatának köszönhetően. Igaz, egyelőre még csak külföldi példákat találni a rendhagyó toborzóakcióra, de nagyon jól működik, hiszen hozzánk is elért az internetnek köszönhetően.
„Work for a king and not a clown” – ez magyarra fordítva annyit jelent, hogy „Dolgozz egy királynak, ne egy bohócnak” – áll a Burger King üzleteinek ablakára ragasztott óriásposzteren.
Az összefüggésre egyébként nem nehéz rájönni. A Burger King már csak a nevéből adódóan is logikus, hogy kijátssza a királyra való utalást, a McDonald’s ikonikus figurája pedig Ronald McDonald, aki egy bohóc. Kíváncsian várjuk, mit lép erre a Meki, hiszen hasonlóan szellemes ötletekért nekik sem kell a szomszédba menni. Egyébként egy pici utánajárás után az is kiderült, hogy a sajátos álláshirdetés egy időnként visszatérő forma, ugyanis egyszer már 2021-ben és 2022 végén is nagyot ment.
Ajánljuk még:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.