Az olasz sármőr, aki kertészből lett a kifutók majd a filmvászon sztárja hazánk piacvezető üdítőgyártójának lett a reklámarca: a Hell Energy legújabb globális kampányában a szívdöglesztő külsejű Morronét láthatjuk különböző élethelyzetekben.
Az árulkodó bejegyzést itt tudod megnézni:
Betegsége előtt Bruce Willis volt az energiaital reklámarca öt éven keresztül. Tavaly aztán új fejeztet nyitott a cég, és a világ megmentője után hétköznapi hősöket választott a Hell Energy kampányához. Akkor a cég márkavezetője a következőket nyilatkozta: „A HELL ENERGY energiaitalok kommunikációját az elmúlt öt évben Bruce Willis köré építettük. Ez alatt a fél évtized alatt nemcsak a márka, hanem az energiaital kategória is hatalmas fejlődésen ment keresztül itthon és a nemzetközi szintéren is. A fogyasztási szokásokat megvizsgálva, ezekre az italokra már nem csak funkcionális termékként tekinthetünk, hanem a mindennapok természetes kellékeiként is. Emiatt is érkezett el a pillanat, hogy a kommunikációban új fejezetet nyissunk, habár Bruce mindig is a márka történetének ikonikus alakja marad. És egy ilyen legendát ki más követhetne, mint a hétköznapok hősei? Nekik nem a világot kell megmenteniük, de a saját életükben szükségük van egy kis extra motivációra a kisebb-nagyobb nehézségek leküzdéséhez.”
Úgy látszik, idén a cég ezt a vonalat vitte tovább, ám a hétköznapi helyzetekbe most egy karizmatikus sztárt, Michele Morronét ültetett. Michele-t láthatjuk többek között a reggeli fürdőszobai rutinja és edzés közben is. Információnk szerint az új kampány több mint 60 országban indul a napokban, kihasználva a marketingkommunikáció teljes spektrumát, különös tekintettel a közösségi média csatornákra.
Olasz modell, színész és énekes, aki 1990. október 3-án született Milánótól nem messze, egy kisvárosban. Katolikus családban nevelkedett. Négy testvére van, három nővére és egy fotósként dolgozó öccse. Először kertészként kereste a kenyerét, majd modellként kezdett dolgozni. Az első színészi munkáját a páviai Teatro Fraschini színházban kapta, egy ideig itt is dolgozott. 2016-ban a Tánc a csillagokkal című zenés showműsorban második lett. Közben 2013-ban egy olasz filmben, a 2+2=5-ben debütált. A várva várt nemzetközi hírnevét 2020-ban bemutatott mozija, a 365 nap hozta meg számára. Emellett a Dolce Gabbana reklámarca és modellje, profi gitáros és énekes is egyben. 2014-ben feleségül vette a híres stylistot, Rouba Saadehet, akitől két gyermeke született, Marcus (2014) és Brandon (2017). Ezután 2018-ban elváltak, mivel nem működött a házasságuk.
(Borítókép: Northfoto)
Ajánljuk még:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.