Még a kanyarban sem volt a zöldforradalom, amikor mi, magyarok már tudtuk: a hűtőben lévő ásványvizes palackba jobb, ha előbb beleszagolunk, mielőtt meghúznánk, mert lehet, hogy a szomszéd cseresznyepálinkája van benne, mint, ahogy a mélyhűtőben lévő fagyisdobozban is találhatjuk csoki-vanília-puncsfagyi helyett a karácsonyi töltött káposzta maradékát. A mosolylohasztó csalódások elkerülésére egyetlen megoldás létezik: jó volna tudni, már első blikkre, hogy melyikben mi van. Erre a problámára érezhetett rá a Magyar tejföl marketingcsapata/reklámügynöksége, amikor megtervezte és legyártotta az univerzális tejfölösdobozt, ahol mindenki maga jelölheti be, hogy éppen mi van a dobozban, immár tejföl helyett:
A listát persze szinte a végtelenségig lehet bővíteni - nálunk, például a szerkesztőségi savanyú káposzta lakik benne - de ezek a klasszikusok költöznek be nagy eséllyel, a tejföl és az alapos öblítés után.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.