A Pepsi lecserélte eddig használt emblémáját és ezzel együtt újratervezték a vállalat arculatát is. Nemcsak a logó lett más, hanem a palackok csomagolása is megváltozott, és az új dizájnnal gyártott kólák már megérkeztek a hazai boltok polcaira is. A Pepsi tizennégy év után cserélte le ismét a logóját, megtartva a jól ismert piros-fehér-kék hullámot és a kerek formát.
A Pepsi az alapítása óta eltelt 125 évben többször is frissített vagy változtatott az arculatán és a logóján, mindig igazodva az aktuális trendekhez. A mostani logóval egyszerre reagálnak a dinamikusan változó életünkre és tisztelegnek a cég vizuális öröksége előtt. Egy valami viszont nem változik, a palackokba csomagolt üdítő íze.
A cég üdítőit palackozó magyar vállalat, a Szentkirályi nemrég már frissítette a Pepsi és az amerikai vállalat többi termékének a csomagolását, ugyanis rákerültek a kötelező üvegvisszaváltás során fontos ikonok, az 50 forintos betétdíjat jelző embléma, valamint a szükséges új vonalkód, melyet már felismer és elfogad a MOHU minden automatája.
Borítókép: Shutterstock
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.