A Foodpanda anyacége a Delivery Hero azért szánta el magát erre a lépésre, hogy végre egységes ernyőmárka alá vonja európai márkáit – írja a lap. Egyébként nemcsak Magyarországon, hanem Ausztriában, Csehországban, Szlovákiában, Dániában, Finnországban, Svédországban és Norvégiában is Foodora néven működik tovább az ételrendelő szolgáltatás május 1-től.
A névváltásból adódóan a futárok is új munkaruhát és egységes táskákat kapnak az arculatváltásra való tekintettel, melyekkel már április közepétől találkozhatunk az utcákon. A vállalat hozzátette, hogy munkatársaik szerződésében nem lesz változás a névcsere miatt. A Foodpanda név aránylag fiatalnak mondható, ugyanis két évvel ezelőtt a Netpincérről váltottak a ma ismert névre. A változás mind a nyolc országban egyszerre fog megvalósulni.
Ajánljuk még:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.