Franciasaláta (alaprecept) recept
Franciasaláta (alaprecept)
Mézes krémes  recept
Mézes krémes
A legjobb palacsintatészta recept
A legjobb palacsintatészta
A legfinomabb gesztenyekrémleves recept
A legfinomabb gesztenyekrémleves
Elronthatatlan sajtos pogácsa recept
Elronthatatlan sajtos pogácsa
Fanta szelet egyszerűen recept
Fanta szelet egyszerűen
Paradicsomos lencseleves recept
Paradicsomos lencseleves
Karácsonyi bejgli recept
Karácsonyi bejgli
Mézes-sörös sült oldalas recept
Mézes-sörös sült oldalas
Kaszinótojás franciasalátával recept
Kaszinótojás franciasalátával
Kókuszgolyó pofonegyszerűen recept
Kókuszgolyó pofonegyszerűen
Almás pite - a hagyományos recept recept
Almás pite - a hagyományos recept
Elronthatatlan kocsonya  recept
Elronthatatlan kocsonya
Diós és mákos bejgli egyszerűen recept
Diós és mákos bejgli egyszerűen
Gesztenyés bejgli recept
Gesztenyés bejgli
Mézeskalácsos kuglóf recept
Mézeskalácsos kuglóf
Pihe-puha mézeskalács recept
Pihe-puha mézeskalács
Almás álom, ahogy Gáspár Bea készíti recept
Almás álom, ahogy Gáspár Bea készíti
Egyszerű pizzatészta recept
Egyszerű pizzatészta
A tökéletes flódni recept
A tökéletes flódni
Érdekességek

Ki nem találnád, milyen ízű lesz az új Fanta!

Rajongói kezébe adta a márka jövőjét a Fanta: 32 ezer Facebook-felhasználó választotta ki az üdítőital új ízváltozatát. Március közepétől országszerte kapható az új íz!

Magyarországon első alkalommal a fogyasztók dönthettek a Fanta üdítőital-márka következő ízváltozatáról: novemberben a Facebook-rajongók választhattak, hogy idén tavasszal az ananász-maracuja vagy a cukormentes eper-kivi kerüljön a boltok polcaira. Végül a szavazatok kétharmada az utóbbi ízváltozatra esett, így idén márciustól bárki megvásárolhatja a Fanta Eper-Kivi Zero üdítőt.

A Fanta márka évek óta alkalmaz újszerű megoldásokat a fiatalokkal való kommunikációban. A márka tulajdonosa, a Coca-Cola Magyarország tavaly új csomagolással és úttörő marketingkommunikációs kampánnyal jelentkezett: népszerű influencereket kért fel, hogy a Fanta Elnöki Főnökség, vagyis a FEF alapítóiként a fiatalokkal karöltve megreformálják a márkát. A FEF munkájában azóta a rendszeres pályázatokra jelentkező tinik is részt vesznek. A márka 2017 nyarán is izgalmas újdonsággal rukkolt elő: a meggy, görögdinnye és áfonyaízű Fanta Instamix szirupokkal a fogyasztók még egyedibbé tehették kedvenc üdítőitaluk ízét és színét.

A Coca-Cola Vállalat világszerte, így Magyarországon is elkötelezett amellett, hogy hozzásegítse fogyasztóit cukorbevitelük csökkentéséhez. Ehhez illeszkedik a Fanta Eper-Kivi Zero is, mely nem tartalmaz cukrot.

Az új Fanta Eper-Kivi Zero ízváltozat bevezető kampánya április 2-án indul, a televíziós reklámfilm mellett erős digitális és közösségimédia-támogatással, illetve Puskás Peti, és a fiatalok körében népszerű további influencerek és vloggerek bevonásával.

TESZT! MELYIK ZERO VAGY LIGHT ÜDÍTŐ IHATÓ, ÉS MENNYI CUKOR VAN BENNÜK? >>>

SZÉNSAVAS NARANCSITALTESZT: MEGTALÁLTUK A FANTA MÉLTÓ VETÉLYTÁRSÁT >>>

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.