Japánban a KitKat szerelmesei már több mint 350 ízvariációval találkozhattak, jelenleg is 40 fajta „szerencsét hozó” csokoládé közül válaszhatnak.
Pedig a KitKat nem tekint vissza nagy múltra Japánban, az első eperízű variáció 2000-ben jelent meg a polcokon, amit folyamatosan újabb és újabb innovációk követtek - többek között narancsos, ananászos, banános, hokkaido dinnyés, szaké, wasabi - és persze zöld tea ízű, utóbbiból hét különböző változat is gazdagítja a választékot.
Érdekesség, hogy a helyi piacon az újdonságok rövid ideig kaphatók és néhány havonta váltják egymást.
Japánban az egyetemen a felvételizők úgy tartják, hogy a KitKat szerencsét hoz a vizsgán. A szokás Kjúsú szigetéről ered, mivel az ottani dialektusban a csokoládé neve úgy hangzik, mintha azt mondanánk „Kitto kacu to! ”, azaz „Tuti nyertes!” A Nestlé becslései szerint minden harmadik diák vásárol KitKat szeletet a vizsgák előtt, és minden ötödik be is viszi magával.
A japán KitKat rajongók egyik legkedveltebb ízvariánsa, az Európában nemrég megjelent Matcha teás KitKat immár Magyarországon is kapható, a fogyasztók első körben az ALDI üzletekben találkozhatnak vele, de május folyamán már megtalálható lesz több nagyobb láncban is országszerte.
A Matcha porított zöld teából főzött hagyományos italt a kifinomult teaszertartás részeként már évszázadok óta fogyasztanak Japánban. A Matcha zöld teás KitKat bársonyos fehér csokoládéval készül, aminek köszönhetően zamata édes és aromás. Az európai piacra a helyi ízlésvilághoz legjobban igazodó változat kerül, amely UTZ tanúsítvánnyal rendelkező kakaóbab, valamint természetesen Japánból és Kínából származó valódi Matcha zöld tea por felhasználásával készül.
Az új termékbevezetés a rózsaszínű KitKat Ruby, azaz a rubin csokoládé 2018-as európai megjelenését követi, mellyel a Nestlé az új világtrendekre nyitott fogyasztók növekvő igényeit elégíti ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.