A Lidlnek 2020 márciusától 2021 február végéig 667 milliárd forintot volt a nettó árbevétele, ami több mint 21%-os árnövekedést jelent az előző évhez (551 milliárd forint) képest - írja a napi.hu.
A magyar Tesco belföldi nettó forgalma 2020 márciusától 2021 február végéig 588 milliárd forint lett, ez 2%-os csökkenést jelent, így a Tesco a 3. helyre csúszott a listán.
A Spar a hivatalos beszámolója szerint 630 milliárd forintos bevételt ért el itthon, 10%-kal többet, mint 2019-ben, így a lista 2. helyét foglalhatta el.
A 4. helyen az Auchan végzett, 7%-os növekedéssel (356 milliárd forint) A Penny Market az 5. helyet érte el 14%-os növekedéssel (307 milliárd forint), az Aldi pedig 19%-os növekedéssel (292 milliárd) a 6. lett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.