A sajburger, ami Nagy-Britanniában eddig 0,99 penny volt, az most átlépi az egyfontos léketani határt: az ára 1,19 font, azaz 573 forint lesz, de a legtöbb termék árát megemelik 10 és 20 penny közötti összeggel. Az áremelés – a sajtburger mellett – érinti többek között a reggeli menüket, a nagy kávékat és a McNuggetset is.
Alistair Macrow, a McDonald’s brit és írországi vezérigazgatója a vásárlóknak küldött e-mailben azt írta, hogy a vállalatnak nehéz döntéseket kell hoznia az üzemanyagárak, az alapanyagárak és a bérek növekedése miatt, amely az utóbbi 40 év legnagyobb kihívása.
"Tudjuk, hogy semmilyen áremelés nem jó hír, de ameddig csak lehetett, késleltettük és minimalizáltuk ezeket a változásokat" – nyilatkozta Macrow a BBC-nek.
Mint mondta: ha a sajtburger ára az inflációval összhangban emelkedett volna, akkor most még drágább lenne.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.