Legyen szó osztálykirándulásról, kempingezésről, egy erdei túráról, vagy csak egy hosszabb utazásról, szinte biztos, hogy mindenkinek az emlékei között ott lapul az a bizonyos PICK szalámis szendvics, amit már az első kilométereken jóízűen falatoztunk. Az ikonikus szalámigyár generációkat kísért és kísér végig a mai napig, hozzájárulva ezzel a közös élményekhez és ízemlékekhez már 150 éve. Nem kivétel ez alól a magyarok nagy büszkesége, Schäfer András válogatott labdarúgó sem.
"Egészen kicsi koromtól – tényleg mióta az eszemet tudom – sokat jártunk kempingezni a családommal. Ezeken a kirándulásokon pedig úticéltól, évszaktól, időjárástól függetlenül egy dolog mindig ott volt velünk: egy rúd PICK Téliszalámi. Ezek után nem meglepő, hogy mind a mai napig bármilyen országban is játszom, a hűtőmben mindig lapul egy rúd téliszalámi. Az íze nekem egy falat gyermekkor, egy falat Magyarország, ami távol a családomtól, barátaimtól az otthon ismerős ízét és emlékeit jelenti számomra. Éppen ezért örülök és megtisztelő, hogy egy ilyen nagy múltú márka, mint a PICK a válogatott és személyesen mellém áll. A PICK márka támogatása erőt jelent az olyan fizikailag és mentálisan is megterhelő időszakban, mint ami előttünk áll” – emelte ki Schäfer András.
A PICK eltökélt szándéka a fiatal generációk megszólítása is. Schäfer András nemzedékének egyik legtehetségesebb magyar játékosa, aki a magyar fiatalok számára is motiváló személyiség, büszkeséget, követendő példát jelent. A PICK márkához hasonlóan támogatja a kiválóságra törekvést, a kitartást, valamint a minőségi és kiegyensúlyozott étkezés fontosságát.
„Nagyon büszkék vagyunk válogatottunk eddigi teljesítményére, könnyen lehet, hogy ez az idei megmérettetés minden eddiginél felejthetetlenebb lesz. Bízunk benne, hogy ezzel az együttműködéssel a PICK márka hozzájárul ahhoz is, hogy nemzeti csapatunk mindannyiunk szívét megdobogtatva képviselje az országot és érjen el további sikereket, még több emlékezetes pillanatot szerezve ezzel a magyar szurkolóknak. Mi a magunk részéről pedig igyekszünk termékeinkkel fokozni ezt az élményt, hiszen a közös szurkolás elengedhetetlen része a finom, minőségi harapnivaló. Hajrá Magyarország, hajrá magyarok!” – mondta Szokolai Júlia a Bonafarm Zrt. húságazatának stratégia és marketing igazgatója a PICK képviseletében.
Idén nyáron a legnépszerűbb PICK termékek (szalámik, virslik, párizsik) foci tematikájú szurkolói csomagolást kapnak, melyen a nemzeti tizenegy is megjelenik közös szurkolásra buzdítva. Az ikonikus PICK Téliszalámi rudak mellé szurkolói sálat csomagolnak ajándékba, amivel bárki, akár otthon meccshangulatot teremthet. Emellett a szeletelt PICK Téliszalámit és Rákóczi szalámikat - a nemzeti csapat létszámának megfelelően - 11 százalékkal töltik túl.
Sőt, a szurkolás idejére limitált termékekkel is készül a PICK: a Pickolino Roppanós virsli- termékcsalád mustármagos limitált ízzel egészül ki a kampányidőszakban, a népszerű 140g-os Pickolino sertésvirslik pedig focilabdás motívummal kerülnek a boltok polcaira.
„A PICK termékekről szerte a világon mindenkinek a kiváló minőség jut eszébe. Az MLSZ büszke arra, hogy az elmúlt években jelentősen javult a válogatott eredményessége. Elsősorban azért fontos a csapat jó játéka, mert ez nagyban hozzájárul a gyermekek és fiatalok bevonásához is. Egy ilyen nagy múltú magyar márka, mint a PICK támogatása pedig óriási motivációt jelent a játékosok számára” - fogalmazott Sipos Jenő, a Magyar Labdarúgó Szövetség szóvivője.
Az együttműködés támogatására májustól július közepéig tartó egyedi, integrált szurkolói kampányt indítanak, kiemelt figyelemmel a fiatalokra, akiket egyedi tartalmakkal és felületeken (Instagram, TikTok) szólítanak meg Schäfer Andráson keresztül.
(x)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.