Egyre többen tapasztalhatjuk, hogy a hazai üzletekben nincs a polcokon a megszokott kínálatban csipsz vagy mirelit burgonya. A Pénzcentrum megkereste a visszajelzések alapján érintettnek tűnő boltokat, hogy megtudhassuk, mi az oka a hiányos kínálatnak és számíthatunk-e hosszabb távú termékhiányra.
A Lidl arról tájékoztatta az oldalt, hogy az üzletlánc mindent megtesz annak érdekében, hogy az áruellátás folyamatosan biztosított legyen. Azt viszont elárulták, hogy a sajátmárkás csipszük nemzetközi beszerzés részét képezi, mely esetében időnként ellátási problémák akadhatnak. Hozzátették, hogy ebben a termékkategóriában különböző helyettesítő termékeket - más csipszeket és növényi alapú csipszeket - is kínálnak a vásárlóknak.
Az Aldi azt mondta, náluk nincs fennakadás a burgonyacsipsz beszállításában, de egy-egy üzletnél az esetlegesen nagyobb kereslet miatt előfordulhat, hogy pár napig nem kaphatók a termékek. Tartós termékhiány viszont jelenleg nem áll fenn. A Spar pedig úgy nyilatkozott, hogy jelen pillanatban náluk sem a csipszből, sem a fagyasztott sült krumpliból nincs áruhiány.
Más iparági források viszont arról tájékoztatták a lapot, hogy valóban komoly gondok vannak a globális ellátási láncokban, és bár egyelőre rendszerszintű áruhiánytól nem kell tartani, komolyan emelkedhet a különböző burgonyatermékek ára, illetve előfordulhat, hogy nem lesz kapható egy-egy termék.
A krumpliválságról bővebben a Pénzcentrum oldalán olvashatsz!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.