A Pepsi már 1992-ben megpróbálkozott a színtelen kóla gyártásával, ami akkor nem aratott olyan nagy sikert a fogyasztók körében. A Coca-Cola most Japánban vezette be új termékét. A szigetországban június 11-től lehet kapni a színtelen szénsavas italt, amit 50 recept tesztelése után tökéletesítettek.
A hagyományos kólát karamellel színezik barnára. Ezt azonban kivonták az üdítőből és citrommal helyettesítették, így a színtelen változat citromosabb ízű. Az színtelen kóla ráadásul nulla kalóriás.
A Soranews24.com munkatársai kipróbálták a terméket: cikkükben azt írták, hogy ránézésre a termék valóban olyan színtelen, mint az ásványvíz, amikor azonban megkóstolták, kellemesen csalódtak, mert tényleg Coca-Cola ízű az ital.
Arról egyelőre nincs szó, hogy a cég Európában is bevezetné a terméket, de aki Japánban jár és megkóstolja az italt, írja meg, hogy milyen volt!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.