"Nem kell Svédországig menned, ha igazán autentikus húsgolyókra vágysz! Ráadásul ehhez az egyszerű recepthez nem kell szerelési útmutató! Ugye nálatok sem hiányozhat mellé a barna mártás és az áfonyalekvár?" - írja a Lidl egyik posztjában, amelyben a svéd húsgolyót reklámozza.
A poszt egyértelmű felhívás volt az Ikea számára. A svéd bútoráruház éttermi kínálatában ugyanis nagyon népszerű a húsgolyó. Persze az Ikea nem is hagyta válasz nélkül a posztot, ám nemcsak ők, hanem több nagy márka is kommentelt a poszt alá, majd az emberek kreativitása is beindult. A bejegyzés alatt már közel 10 ezer hozzászólás született.
Mi csak annyit fűznénk hozzá, hogy nekünk is van egy tuti svédgolyó receptünk.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.