A négercsók reklám, ami szüleink szerint gusztustalan volt - mert miért tömi így magába valaki az éldességet -, ám mi minden alkalommal a spájzban kötöttünk ki, megnézni, hogy mégis, van-e otthon. Vagy, ha nem ez, akkor valami más, amit mi is gusztustalanul magunkba tömhetünk:
Amikor a Nutellát még csak a hanyatló nyugatról, a Mariahilfer Strasse-ról hozhattak szerencsésebb társaink, itt is szükség volt mogyorókémre - amit Kismókusok kenyérre is kenhettek, Nagymósusok süteménybe is tölthettek. És milyen olcsó volt, a Ferrero gyártotta csodához képest - mondjuk, hogy mennyi mogyoró lehetett benne, azt fedje jótékony homály. Kisebb volt, olcsóbb, de a mienk! Imádtuk!
Sejtjük, hogy a színházi súgószakma egyemberként hördült fel a csokis parány reklámja láttán, mert hát micsoda amatőr húzás a súgólyukban enni, de mi maximálisan együttéreztünk a színpadon hősi halált halt fiatalemberrel, aki elesvén megpróbált csenni egyet a súgó néni desszertjéből, de az gyorsan lecsapta a dobozka tetejét.
Ugyanilyen étvágygerjesztőre sikerült a kihangosított ropogtatásokkal tűzdelt nápolyireklám. A jóízű falatozástól, még a kő-Napóleonnak is nassolhatnékja támadt!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.