A főként gasztrotermékeket forgalmazó nonprofit szervezet beszállítói az ország számos pontján működő civilszervezetek és szociális szövetkezetek közül kerülnek ki, amelyek az ott dolgozó fogyatékkal élő, illetve halmozottan hátrányos helyzetű kollégák munkájának eredményeként csokoládékat, kekszeket, mézeskalácsot, lekvárokat, csatnikat és egyéb üveges termékeket gyártanak – legnagyobb részt kézimunkával. Ezek kerülnek aztán bele a szezonális ajándékdobozokba, amelyekből immár több százezret adtak el olyan cégeknek, amelyek üzleti ajándékaik kiválasztásánál nemcsak a minőséget részesítették előnyben, de a társadalmi felelősségvállalás is fontos szempont volt számukra.
A Fruit of Care immár több mint egy évtizede dolgozik azon, hogy megmutassa a magyar társadalom számára, hogy megfelelő körülmények között és segítség mellett, a valamilyen okból hátrányos helyzetben lévő emberek is képesek kiváló minőségű és piacképes termékek előállítására. Egyúttal pedig az élelmiszerekkel való munka a munkatársak terápiájának fontos része is, aminek része az önbecsülés növelése is, miszerint segély helyett munkabért kapnak.
„Az immár egy hónapja tartó orosz-ukrán háborúból nem tud mindenki elmenekülni, nem tudja mindenki igénybe venni a szomszédos országok civiljeinek segítségét a pályaudvarokon. Közéjük tartoznak az ukrán állatkertek lakói és az őket ellátó gondozók és családjaik is, akik most csak abban bízhatnak, hogy előbb lesz vége a háborúnak, mintsem kifogyjanak az élelemből, gyógyszerekből és tüzelőből – továbbá a hadiállapot miatti kötelező zárva tartás okán a mindezeket finanszírozó jegybevételekből. A lebombázott harkivi állatkert és az első éhen haló vagy megfagyó állatok láttán jutottunk arra a magyar szociális szövetkezetek egy részével, hogy lehetőségeinkhez mérten mi is megpróbálunk segíteni. Így minden, a Fruit of Care webshopjából megrendelt húsvéti ajándékdoboz árából a legnagyobb, több mint 200 faj 4000 egyedét elszállásoló ukrán állatkertet, a kijevit támogatjuk az elkövetkező hetekben. Hiszen míg itt majd pár hét múlva a gyerekek a csokitojásokat keresik a kertben vagy a csokinyuszit majszolják, addig a szomszédban kritikus állapotok uralkodnak” – mesél a kezdeményezés okáról Jakab Áron, a Fruit of Care alapítója.
A Fruit of Care tavaly decemberében indította el webshopját, hogy a Tatától Szegedig, mindenhol megtalálható szociális műhelyek termékei immár ne csak a nagy céges ajándékozókhoz, de az egyéni vásárlókhoz is eljussanak, bebizonyítva, hogy attól, hogy valaki születési körülményeiből fakadóan más, mint a többségi társadalom tagjai, a munkája eredménye pont ugyanazon a szinten van.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.