30 perces sajtos rúd recept
30 perces sajtos rúd
Párolt lila káposzta  recept
Párolt lila káposzta
Kaszinótojás franciasalátával recept
Kaszinótojás franciasalátával
Spenótfőzelék fokhagymásan recept
Spenótfőzelék fokhagymásan
A tökéletes linzer (alaprecept) recept
A tökéletes linzer (alaprecept)
Paradicsomos lencseleves recept
Paradicsomos lencseleves
Gesztenyés bejgli recept
Gesztenyés bejgli
Fanta szelet egyszerűen recept
Fanta szelet egyszerűen
Karácsonyi bejgli recept
Karácsonyi bejgli
Klasszikus kocsonya recept
Klasszikus kocsonya
Franciasaláta (alaprecept) recept
Franciasaláta (alaprecept)
Zserbó – az eredeti recept recept
Zserbó – az eredeti recept
A legjobb palacsintatészta recept
A legjobb palacsintatészta
Hagyományos kókuszkocka recept
Hagyományos kókuszkocka
Kókuszgolyó pofonegyszerűen recept
Kókuszgolyó pofonegyszerűen
Egyszerű pizzatészta recept
Egyszerű pizzatészta
Kozáksapka recept
Kozáksapka
Lencsefőzelék recept
Lencsefőzelék
Mézeskalácsos kuglóf recept
Mézeskalácsos kuglóf
A legfinomabb gesztenyekrémleves recept
A legfinomabb gesztenyekrémleves
Érdekességek

Bruce Willis után újabb világsztár reklámozza a magyar energiaitalt

Hell energiaital
A 365 nap-filmek sztárja, Michele Morrone két héttel ezelőtt jelentkezett be a közösségi média oldalán Budapestről, és azóta találgatták a rajongók, vajon miért lehet Magyarországon az olasz szívtipró – most minden kiderült!

Az olasz sármőr, aki kertészből lett a kifutók majd a filmvászon sztárja hazánk piacvezető üdítőgyártójának lett a reklámarca: a Hell Energy legújabb globális kampányában a szívdöglesztő külsejű Morronét láthatjuk különböző élethelyzetekben.

Az árulkodó bejegyzést itt tudod megnézni:

Betegsége előtt Bruce Willis volt az energiaital reklámarca öt éven keresztül. Tavaly aztán új fejeztet nyitott a cég, és a világ megmentője után hétköznapi hősöket választott a Hell Energy kampányához. Akkor a cég márkavezetője a következőket nyilatkozta: „A HELL ENERGY energiaitalok kommunikációját az elmúlt öt évben Bruce Willis köré építettük. Ez alatt a fél évtized alatt nemcsak a márka, hanem az energiaital kategória is hatalmas fejlődésen ment keresztül itthon és a nemzetközi szintéren is. A fogyasztási szokásokat megvizsgálva, ezekre az italokra már nem csak funkcionális termékként tekinthetünk, hanem a mindennapok természetes kellékeiként is. Emiatt is érkezett el a pillanat, hogy a kommunikációban új fejezetet nyissunk, habár Bruce mindig is a márka történetének ikonikus alakja marad. És egy ilyen legendát ki más követhetne, mint a hétköznapok hősei? Nekik nem a világot kell megmenteniük, de a saját életükben szükségük van egy kis extra motivációra a kisebb-nagyobb nehézségek leküzdéséhez.”

Úgy látszik, idén a cég ezt a vonalat vitte tovább, ám a hétköznapi helyzetekbe most egy karizmatikus sztárt, Michele Morronét ültetett. Michele-t láthatjuk többek között a reggeli fürdőszobai rutinja és edzés közben is. Információnk szerint az új kampány több mint 60 országban indul a napokban, kihasználva a marketingkommunikáció teljes spektrumát, különös tekintettel a közösségi média csatornákra.

Kicsoda Michele Morrone?

Az olasz szívtipró a Netflix filmjével lett igazán híres / Fotó: Northfoto
Az olasz szívtipró a Netflix filmjével lett igazán híres / Fotó: Northfoto

Olasz modell, színész és énekes, aki 1990. október 3-án született Milánótól nem messze, egy kisvárosban. Katolikus családban nevelkedett. Négy testvére van, három nővére és egy fotósként dolgozó öccse. Először kertészként kereste a kenyerét, majd modellként kezdett dolgozni. Az első színészi munkáját a páviai Teatro Fraschini színházban kapta, egy ideig itt is dolgozott. 2016-ban a Tánc a csillagokkal című zenés showműsorban második lett. Közben 2013-ban egy olasz filmben, a 2+2=5-ben debütált. A várva várt nemzetközi hírnevét 2020-ban bemutatott mozija, a 365 nap hozta meg számára. Emellett a Dolce Gabbana reklámarca és modellje, profi gitáros és énekes is egyben. 2014-ben feleségül vette a híres stylistot, Rouba Saadehet, akitől két gyermeke született, Marcus (2014) és Brandon (2017). Ezután 2018-ban elváltak, mivel nem működött a házasságuk.

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.