Amikor az elmúlt években a Trade magazin közzétette a napi fogyasztási cikkeket árusító (FMCG) üzletek rangsorát, szinte mindig ugyanúgy lehetett összefoglalni: jön fel a Lidl, de a Tescót még nem tudja megelőzni. Most ez megváltozott, a Lidl a 2020-ról szóló listán feljött az első helyre, az egy évvel korábbi 685-ről 823 milliárd forintra növelte az összes bruttó forgalmát - írja a hvg.hu, a Trade magazin cikkére hivatkozva.
A Tescót még a Spar is megelőzte, a második helyet 738,9 milliárd forint forgalommal érte el. A Tesco azért csúszott le a harmadik helyre, mert amíg a Lidl-ben 138, a Sparban pedig 59 milliárd forinttal nőtt a forgalom, ott csak 1,5 milliárddal, 737,5 milliárd forintra.
A listán a negyedik a Coop, 654 milliárd forintos forgalommal – ennek a láncnak van a legtöbb üzlete, összesen 4063. A második legtöbb üzlettel rendelkező cég, a CBA (amelynek 1987 boltja volt 2020-ban) egy hellyel hátrébb áll a bevételi listán, 542 milliárd forinttal. Utánuk következik a Reál (428 milliárd), az Auchan (422 milliárd), a Penny Market (372 milliárd), az Aldi (357 milliárd), a DM (122 milliárd), és még a lista 11. helyén álló Rossmann (105,5) is a 100 milliárdos határ fölé került.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.