A Lidl magyaroszági bolthálózatában március 6-tól, hétfőtől jelentős mértékben és tartósan csökkenti a kínálatában található, legnépszerűbb sajtok árát – ezt a boltlánc vállalati kommunikációs cégvezetője közölte a Világgazdasággal. Tőzsér Judit ezt azzal indokolta, hogy a Lidl Magyarország mindent megtesz, hogy vásárlói számára a legjobb árakat tudja biztosítani.
Az intézkedésnek köszönhetően a sajtok ára, kiszereléstől és típustól függően, akár 25 százalékkal csökken – itt a konkrét lista:
A trappista árának csökkentése a hét közepére nyúlik vissza. Március 1-jén az Aldi Magyarország bejelentette, hogy terméktől függően 20–23 százalékkal alacsonyabb áron kínálja a magyar beszerzésű trappista sajtjait. Hamar kiderült, hogy nemcsak az Aldi járt el így, hanem a CBA is, csak ők nem verték nagydobra. Ezek után sejthető volt, hogy a Lidl Magyarország sem marad ki a sorból, és beszáll az árcsökkentésbe. Ez most meg is történt – írja a VG.
A következő árcsökkentett termék már fel is tűnt a színen, ez pedig nem más, mint a száraztészta. Ám a Lidl és az Aldi helyett most a CBA diktálja a tempót: Fodor Attila, a cég kommunikációs vezetője pénteken a Világgazdaságnak azt nyilatkozta, hogy néhány napon belül a CBA és a Príma üzleteiben csökkenni fog a száraztészta ára, az árcsökkentés mértéke 5 százalék körüli lesz. Fodor ezt azzal magyarázta, hogy a legnagyobb magyar beszállító, a Gyermelyi ezen a héten ugyanekkora arányban mérsékelte a száraztészta átadói árát, és ezt az árelőnyt adja át teljes egészében a CBA a vásárlóknak. Arra lehet számítani, hogy minden bizonnyal napokon belül kiderül, hogy az Aldi, a Lidl és a többi bolt is csökkenti a száraztészta árát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.