Harminc évvel ezelőtt kezdték meg a Duna Plaza építését, a megnyitóra pedig 1996 októberében került sor. A harmincéves épület Budapest egyik nagy forgalmú, kedvelt bevásárlóközpontja, az ország első amerikai stílusú plázája, melyben mozi is található. A XIII. kerületben található üzletközpont a környékbeliek számára fontos létesítmény, így sokakat érinthet rosszul, hogy bezárják a Duna Plazát.
A Váci úton, a hármas metró Gyöngyösi utcai megállójánál található Duna Plaza 2026-ban bezár, ugyanis a tulajdonos, az Indotek Group nagyszabású felújítási munkába kezd, azaz teljesen modernizálják a harmincéves bevásárlóközpont épületét – derült ki a Portfolio cikkéből. A vállalat ígérete szerint a Duna Plazát mindössze két évig kell nélkülöznie a vásárlóknak, ugyanis 2028-ban újranyit a pláza, méghozzá 50 ezer négyzetméteren, a mostani 49 ezer helyett.
Felújítás miatt a székesfehérvári Alba Plaza is bezárhat, ugyanis a Duna Plazával együtt ezt is felújítja az Indotek. A fehérvári bevásárlóközpont újranyitása is 2028-ra van ütemezve, az azonban nem derült ki a tájékoztatóból, hogy az Alba is bezár-e vagy csak részlegesen lesz nyitva.
A 2024-es év nagy durranása egyértelműen a külföldön már rendkívül népszerű Primark hazai üzletnyitása volt. A cég a kínálatát tekintve hasonló közönséget céloz meg, mint a Pepco vagy a Kik, ugyanis ruhákat, háztartási berendezéseket és konyhai kiegészítőket is kínálnak nagyon kedvező áron. Szintén tavaly érkezett Magyarországra a török Koton divatmárka, melynek vezetői Budapest mellett Székesfehérváron, Sopronban és Szegeden is terveznek jelen lenni.
A legjobban várt nyitás azonban az elsőre áprilisi tréfának tűnő Meréhez köthető. A sajtóban csak orosz Lidlként emlegetett, rendkívül alacsony árairól ismert raktáráruház a tervek szerint 2024 végén nyitotta volna első magyar boltjait, ám ez végül nem jött össze, és a legfrissebb hírek alapján sem tudni, pontosan hogy állnak a hazai Mere üzletek, hol és mikor lehet majd ott vásárolni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.