Hagyományos tejes kifli  recept
Hagyományos tejes kifli
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük recept
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük
Klasszikus stíriai metélt  recept
Klasszikus stíriai metélt
Krémes spenótfőzelék recept
Krémes spenótfőzelék
Káposztás tészta egyszerűen recept
Káposztás tészta egyszerűen
Tartármártás házi majonézből recept
Tartármártás házi majonézből
Intelligens krémes recept
Intelligens krémes
Klasszikus paprikás krumpli lecsókolbásszal recept
Klasszikus paprikás krumpli lecsókolbásszal
Rántott karfiol recept
Rántott karfiol
Mézeskalácsos kuglóf recept
Mézeskalácsos kuglóf
Kijevi csirkemell rizibizivel  recept
Kijevi csirkemell rizibizivel
Mézes krémes  recept
Mézes krémes
Pozsonyi kifli recept
Pozsonyi kifli
Dubarry-szelet recept
Dubarry-szelet
Almás pite - a hagyományos recept recept
Almás pite - a hagyományos recept
Édes bundás kenyér (french toast) recept
Édes bundás kenyér (french toast)
Máglyarakás kalácsból recept
Máglyarakás kalácsból
Mákos guba  recept
Mákos guba
Csokis muffin  recept
Csokis muffin
Amerikai káposztasaláta (Coleslaw) recept
Amerikai káposztasaláta (Coleslaw)
Nagyon úgy néz ki, hogy nem jött be a mesterséges intelligencia a McDonald’s-nak, ugyanis a vállalat megszünteti az AI-alapú rendelési technológiát az amerikai drive éttermeiben.

Ebben a döntésben természetesen a vevőknek is nagy szerepük volt, hiszen az interneten többen is megosztottak olyan vicces videókat, amelyekben kigúnyolták a vállalatot a bakik miatt, amelyekért a mesterséges intelligencia a felelős. Kiderült ugyanis, hogy a technológia nem olyan megbízható, mint azt az elején sokan gondolták.

A vállalat nem mondott le végleg a mesterséges intelligencia teszteléséről / Fotó: Shutterstock
A vállalat nem mondott le végleg a mesterséges intelligencia teszteléséről / Fotó: Shutterstock

Nem volt megbízható

Egy idő után egyre több olyan vírusvideó kezdett terjedni, amelyek az AI által félreértelmezett rendelésekről készültek. Az egyik ilyen videót például 360 ezren nézték meg a TikTokon, ezen az egyik vásárló azt állítja, hogy összekeverték a rendelését egy másikkal, ezért kilenc adag teát számláztak ki neki. Aztán olyan vevő is akadt, akinek szalonnával ízesítették a fagyiját, egy másik történet szerint pedig, valakinek több szász dollár értékű csirkefalatkát adtak a rendeléséhez.

Vajon itt a vége?

A McDonald's még 2019-ben jelentette be a hangfelismerő szoftvert használó rendszer bevezetését, amely a rendelések feldolgozását könnyítette volna meg. A vállalat azonban most értesítette a franchise-tulajdonosokat, hogy a technológiát július végéig el kell távolítaniuk azokból az éttermekből, ahol eddig tesztelték. A cég ugyanakkor azt is elárulta, ez nem jelenti azt, hogy végleg lemondana az ilyen típusú rendszerekről. Egy azonban biztosan elmondható: az emberi éttermi dolgozók helyettesítése nem lesz olyan egyszerű, mint ahogyan azt öt évvel ezelőtt megálmodták.

Borítókép: Shutterstock

(Forrás: Mandiner)

Ajánljuk még:

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.