Meggyőződésük, hogy a csomagolóanyagok visszagyűjtésével és újrahasznosításával megvalósítható körforgás a csomagolási hulladékok kezelésének leghatékonyabb módja.
A szelektív hulladékgyűjtés népszerűsítésére ezért hamarosan országos szemléletformáló kampányt indítanak, melynek részeként valamennyi üdítőitaluk kupakját lecseréljük: az adott márka logója helyett a palack újrahasznosítására buzdító grafikát helyezik el a záróelemeken.
A cégóriás pedig nem csak beszél a körforgásról: műanyag palackjai már ma is 100 százalékban újrahasznosíthatók. Évről-évre növelik a palackjaikban felhasznált újrahasznosított műanyag arányát is, ez jelenleg átlagosan 24 százalék, amelyet 2030-ig 50 százalékra növelnek. Folyamatosan csökkentik a felhasznált műanyag mennyiségét is: az elmúlt években 15 százalékkal, idén pedig további 4 százalékkal kevesebb műanyag szükséges a Coca-Cola palackjaihoz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.