Babgulyás
Körömpörkölt csülökkel
Tárkonyos csirkeraguleves
Kapros tökfőzelék virslivel
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük
Farsangi szalagos fánk
Klasszikus túrógombóc fahéjas tejföllel
A legfinomabb sütőtökkrémleves
Hagymás rostélyos
Mákos guba
Tojásos nokedli fejes salátával
Zsemlegombóc
Klasszikus stíriai metélt
Kínai szezámmagos csirke
Mézes-mustáros csirkemell
Klasszikus kuglóf
Kijevi csirkemell rizibizivel
A legfinomabb sajtos-tejfölös lángos
Klasszikus grízgaluska leves
Sárgaborsóleves füstölt hússal
Érdekességek

A svédasztal hiányzik a legjobban a magyaroknak

svéd asztal
A magyarok közel fele hazai szállodában üdülne a koronavírus-korlátozások feloldása után – mutat rá a Danubius Hotels és Opinio piackutató friss, reprezentatív felmérése. Legjobban egy tóparti pihenésre, egy új város felfedezésére és egy étteremre vágynak a nyaralást tervezők. A hotelek által nyújtott élmények közül leginkább a svédasztalt, a teljeskörű kiszolgálást, valamint a szabadidős programokat és a szórakozási lehetőségeket várják a válaszadók.

Magyarországon a lakosság negyede (27%) üdült rendszeresen szállodában az elmúlt 3 évben, tavaly pedig minden tizedik megkérdezett a járványveszély miatt döntött úgy, hogy a külföldi pihenés helyett egy belföldi hotelt választ a kikapcsolódáshoz. A felmérés szerint jelenleg már a magyarok 43 százaléka tervezi, hogy hazai szállodában üdül a koronavírus-járvánnyal kapcsolatos korlátozások feloldását követően.

A veszélyhelyzet következtében sokáig nélkülözött szállodai élmények közül leginkább a helyi és nemzetközi fogásokat kínáló svédasztalt várják a magyarok (41%), de nagy arányban hiányolják már a teljeskörű kiszolgálás kényelmét (32%), valamint a hotelek által nyújtott programokat és szórakozási lehetőségeket (30%) is.

Az első idei nyaraláskor legjobban arra vágynak honfitársaink, hogy megpihenjenek egy tóparton (48%), felfedezzenek egy új várost (44%), beüljenek egy étterembe (38%), igénybe vegyenek egy wellness szolgáltatást (38%), valamint együtt koccintsanak a barátokkal (31%).

A válaszadók döntő többsége (83%) elsősorban az interneten néz utána a szabadidős programoknak, de sokan spontán (42%), vagy ismerősök ajánlásai alapján (31%) választanak szabadidős tevékenységet. Minden ötödik nyaraló viszont (18%) a hotel recepcióján is érdeklődik a lehetőségekről.

Az idei nyaralást a magyarok a családdal (43%) vagy a párjukkal kettesben (31%) kívánják eltölteni, viszont alig akadnak olyanok, akik a rég nem látott családtagokkal (2%) pótolnák be az elmaradt üdüléseket. A megkérdezettek ötöde (19%) nem tervez nyaralást az idei évben.

„Mind a tapasztalataink, mind a kutatás azt mutatják, hogy hatalmas az igény a magyar lakosság részéről, hogy végre kimozduljanak otthonról, és újra felszabadultan, kényelmes körülmények között pihenhessenek, ismét belevethessék magukat az életbe. A május 13-án megnyíló vidéki szállodáinkban is ennek megfelelően biztonságos körülmények között, a tőlünk megszokott vendégszeretettel, helyi programokkal, ráadásul igazi bajnoki fogadtatással várjuk vendégeinket” – mondta el Kovács Balázs, a Danubius Hotels vezérigazgatója.

A Danubius Hotel Bük és Danubius Hotel Marina szállodákba, a nyitás hetén érkezőket díjmentes korai érkezéssel, meglepetés szobai bekészítéssel, a nyitási napon háromszoros olimpiai bajnok vízilabdázókkal fogadják a szállodákban, közös fotózással és játékkal. A Danubius Hotel Rába továbbra is fogad vendégeket és csatlakozik a májusi kampányhoz – meglepetés bekészítéssel, ingyenes korai érkezéssel, várja vendégeit ebben az időszakban. A nyitási kampány részletei a weboldalon.


Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.