Az animerajongók számára egyáltalán nem ismeretlen a WcDonald's mint márka kifejezés, ugyanis a mangarajzolók képregényeikben és azok megfilmesített változataiban úgy igyekeznek elkerülni az esetleges konfrontálódást, copyright pert a vállalattal, hogy a Meki arany kezdőbetűjét megfordítják, és csak WcDonald's-ként emlegetik egy esetleges súrlódások elkerülése végett. Akik viszont ezzel nincsenek tisztában, azoknak első hallásra viccesnek tűnhet, ugyanis ők azonnal másra asszociálnak.
Most viszont úgy döntöttek a McDonald's marketingesei, hogy átveszik a mangások WcDonald's ötletét, és február 26. és március 18. közötti kampányukban ők is igyekeznek profitálni belőle. Ebből kifolyólag kapható lesz tízes kiszerelésben WcNuggets is, amit egy úgynevezett Savory Chili Wcdonald’s szósszal kínálnak majd a vásárlóknak. Ha pedig mindez nem lenne elég, a mekis zacskókra rákerül Acky Bright mangarajzoló művész több illusztrációja is, aki nem mellesleg a DC Comics illusztrátora volt, de dolgozott már a Metának, a Netflixnek és a Hasbrónak is – írja a delish.com.
Tovább fokozzák a mangaélményt egy, a zacsira helyezett QR-kóddal is, ami beolvasás után olyan digitális világba repíti a mekizni vágyókat, ahol egy robot és egy WcDonald’s vásárló kalandjait követhetik nyomon.
Tariq Hassan, az amerikai McDonald’s marketingvezetője közleményében azt írta, hogy az anime ma már a kultúránk szerves részét képezi. Ezért nagyon boldogok, hogy a rajongóiknak köszönhetően ők is részeseivé válhattak ennek a csodálatos világnak. A WcDonald’s univerzumot a rajongók teremtették, így a legújabb kampány az ő kreativitásukat és sokszínűségüket ünnepli.
Ajánljuk még:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.