Hagymás rostélyos
Epres blondie
Mézes-mustáros csirkemell
Zsemlegombóc
Klasszikus stíriai metélt
Tárkonyos csirkeraguleves
Rakott zöldbab darált hússal
Gőzgombóc vaníliasodóval és mákkal
Dubarry-csirkemell
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük
Kapros tökfőzelék virslivel
A legfinomabb sütőtökkrémleves
Klasszikus grízgaluska leves
Kijevi csirkemell rizibizivel
Csupacsokis brownie
Vadas marha
Dödölle - az eredeti recept
A legfinomabb sajtos-tejfölös lángos
Klasszikus császármorzsa baracklekvárral
Kínai szezámmagos csirke
Érdekességek

A Meki legújabb kampányán röhögnek a magyar internetezők

Úgy döntött a McDonald's, hogy legújabb kampányába beépíti a fordított Meki logót. A világ egyik legnagyobb gyorsétteremlánca azért határozott a WcDonald's népszerűsítése mellett, mert az anime- és mangarajongó közönségének is kedvezni szeretne.

Az animerajongók számára egyáltalán nem ismeretlen a WcDonald's mint márka kifejezés, ugyanis a mangarajzolók képregényeikben és azok megfilmesített változataiban úgy igyekeznek elkerülni az esetleges konfrontálódást, copyright pert a vállalattal, hogy a Meki arany kezdőbetűjét megfordítják, és csak WcDonald's-ként emlegetik egy esetleges súrlódások elkerülése végett. Akik viszont ezzel nincsenek tisztában, azoknak első hallásra viccesnek tűnhet, ugyanis ők azonnal másra asszociálnak.

Így szeretne a McDonald's az anime- és mangarajongó közönségnek kedveskedni
Így szeretne a McDonald's az anime- és mangarajongó közönségnek kedveskedni

Most viszont úgy döntöttek a McDonald's marketingesei, hogy átveszik a mangások WcDonald's ötletét, és február 26. és március 18. közötti kampányukban ők is igyekeznek profitálni belőle. Ebből kifolyólag kapható lesz tízes kiszerelésben WcNuggets is, amit egy úgynevezett Savory Chili Wcdonald’s szósszal kínálnak majd a vásárlóknak. Ha pedig mindez nem lenne elég, a mekis zacskókra rákerül Acky Bright mangarajzoló művész több illusztrációja is, aki nem mellesleg a DC Comics illusztrátora volt, de dolgozott már a Metának, a Netflixnek és a Hasbrónak is – írja a delish.com.

Tovább fokozzák a mangaélményt egy, a zacsira helyezett QR-kóddal is, ami beolvasás után olyan digitális világba repíti a mekizni vágyókat, ahol egy robot és egy WcDonald’s vásárló kalandjait követhetik nyomon.

Tariq Hassan, az amerikai McDonald’s marketingvezetője közleményében azt írta, hogy az anime ma már a kultúránk szerves részét képezi. Ezért nagyon boldogok, hogy a rajongóiknak köszönhetően ők is részeseivé válhattak ennek a csodálatos világnak. A WcDonald’s univerzumot a rajongók teremtették, így a legújabb kampány az ő kreativitásukat és sokszínűségüket ünnepli.

Ajánljuk még:

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.