Minestrone recept
Minestrone
Hagyományos resztelt csirkemáj recept
Hagyományos resztelt csirkemáj
Gőzgombóc vaníliasodóval és mákkal recept
Gőzgombóc vaníliasodóval és mákkal
Egyszerű csilis bab recept
Egyszerű csilis bab
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük recept
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük
Mátrai borzaska recept
Mátrai borzaska
Kapros tökfőzelék virslivel recept
Kapros tökfőzelék virslivel
A legjobb palacsintatészta recept
A legjobb palacsintatészta
Mézes-mustáros csirkemell recept
Mézes-mustáros csirkemell
Krémes spenótfőzelék recept
Krémes spenótfőzelék
Egyszerű pizzatészta recept
Egyszerű pizzatészta
Rakott karfiol (a klasszikus recept) recept
Rakott karfiol (a klasszikus recept)
Profiterol alaprecept recept
Profiterol alaprecept
Csörögefánk recept
Csörögefánk
Tápiókapuding erdei gyümölcsökkel  recept
Tápiókapuding erdei gyümölcsökkel
Rakott zöldbab darált hússal recept
Rakott zöldbab darált hússal
A legfinomabb sütőtökkrémleves recept
A legfinomabb sütőtökkrémleves
Egyszerű rakott kel recept
Egyszerű rakott kel
Töltött szalagos fánk (csokis, vaníliás, lekváros) recept
Töltött szalagos fánk (csokis, vaníliás, lekváros)
Joghurtos kanalas fánk recept
Joghurtos kanalas fánk
Ajánló

Folytatja zöld kampányát az ALDI

Idén ősszel folytatja a fenntarthatósági törekvéseit bemutató, illetve a környezeti szemléletformálást célzó zöld kampányát az ALDI. A promóció elsődleges célja, hogy megismertesse a vásárlókkal az ALDI környezetvédelmi intézkedéseit, az árucikkeken használt védjegyeket és tanúsítványokat, illetve egy ismert környezetkutató bevonásával hasznos gyakorlati tanácsokat adjon a vásárlóknak a környezettudatos életmód fejlesztéséhez.

Az ALDI felelős vállalatként elkötelezett az egészség- és környezettudatosság támogatása iránt és számos lépést tesz annak érdekében, hogy csökkentse tevékenységének környezetre gyakorolt hatását. Ennek részeként például 2025-ig a saját márkás termékei esetében 100%-ban újrahasznosítható csomagolóanyagot fog használni, illetve szintén 2025-ig 15%-kal csökkenti csomagolóanyag-felhasználását.

A vállalat már 2017-ben teljes üzlethálózatával és logisztikai központjával zöldáramra állt át, 2019 óta pedig klímavédelmi projektek támogatásán keresztül az operatív működése karbonsemleges hazánkban. Szintén 2019 év végén az ALDI kivezette kínálatából az egyszerhasználatos műanyag evőeszközöket, poharakat, tányérokat is, melyeket lebomló anyagból készült termékekkel helyettesített.

Idén ősszel folytatódik az ALDI zöld kampánya, amelyben ismét bemutatja a fenntarthatóság érdekében eddig tett lépéseit. A vásárlók az ősz folyamán megismerhetik továbbá a vállalat felelős beszerzési politikáját és az általa használt nemzetközi védjegyek - többek között a Globális Organikus Textil-szabvány (GOTS), a Felelős Erdőgazdálkodás Tanácsa (FSC), a Páneurópai Erdőtanúsító Tanács (PEFC) és a Kerekasztal a Fenntartható Pálmaolajért (RSPO) által kiadott ökotanúsítványok – kritériumait, valamint az ALDI méltányos kereskedelemből származó termékeinek (Fairtrade) legfőbb jellemzőit.

Az őszi kampány során az áruházlánc Kump Edina környezetkutató tanácsadóval együttműködve a vállalat honlapján és szórólapjain részletes információkat nyújt a műanyagmentes, az újrahasznosítható, illetve a megújuló nyersanyagból készült csomagolóanyagokkal kapcsolatban, valamint hasznos gyakorlati tanácsokat ad a vásárlók ökológiai lábnyomának csökkentése, illetve a hatékony hétköznapi komposztálás és hulladékfeldolgozás érdekében.

VÁLTOZIK AZ ISKOLAI MENZA A KORONAVÍRUS MIATT >>>

ÚJ ÉTTERMET NYIT BUDAPESTEN JAMIE OLIVER >>>

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.