A csokigránátot egyébként öt euróért árulják, és az ebből befolyt összeg felét egy olyan szervezetnek ajánlják fel, ami a háború miatt nehéz helyzetbe került ukrán népet támogatja. A robbanószerkezetre emlékeztető édesség nem csoda, hogy sokaknál kiverte a biztosítékot, ugyanis a többség úgy gondolja, hogy ízléstelen, a jelenlegi helyzetben pedig egyenesen morbid.
Több kommentelő is úgy reagált a bemutató poszt alatt, hogy a támogatásnak ilyen módú megformálása nem éppen illik egy jótékonysági akcióhoz, a csokimanufaktúrának pedig szégyellnie kellene magát.
A cégvezető Nicolas Beugnies természetesen reagált a nagy port kavaró cukrászati alkotásra és a következőket mondta:
- Gondoltam, hogy az ötlet sokkolóan fog hatni, de pont ez volt a célunk. Azt szerettük volna, hogy a termék, ami egyben egy szimbólum is, elgondolkodtató legyen, továbbá tükrözze mindazt, amit egy háború jelent.
Az édességből egyébként eddig négyszáz darab kelt el, és összesen kétezer darab legyártására készülnek. Ha mindegyiket megveszik, akkor a Consortium 12.12 jótékonysági szervezethez ötezer euró, forintosítva közel kétmillió forint kerülhet.
Ajánljuk még:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.