Klasszikus kuglóf
Epres blondie
Tárkonyos csirkeraguleves
Kijevi csirkemell rizibizivel
Kapros tökfőzelék virslivel
Zsemlegombóc
Gőzgombóc vaníliasodóval és mákkal
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük
Káposztás tészta egyszerűen
Klasszikus császármorzsa baracklekvárral
Mézes-mustáros csirkemell
Rakott zöldbab darált hússal
Hagymás rostélyos
Kínai szezámmagos csirke
Dubarry-csirkemell
Csupacsokis brownie
Babgulyás
Finomfőzelék
Mákos guba
Klasszikus stíriai metélt
Promóció

Kis karácsony, nagy bevásárlás! 40 százalékos forgalomnövekedés az online bevásárlásban

tesco online infografika
A Tesco Online Bevásárlás szolgáltatással karácsonykor a vásárlók rengeteg időt és energiát takaríthatnak meg. Az áruházlánc munkatársai tavaly karácsonykor több mint 3 millió terméket szállítottak ki, melyek között közel 11 ezer csomag szaloncukor és 50 ezer darab karácsonyi édesség volt. Idén egy kuponkód használatával akár 2000 forintot is spórolhatnak azok, akik először használják a szolgáltatást.

Az ünnepi készülődés rengeteg teendővel jár, ezek mellett pedig komoly időkiesést jelent a karácsonyi bevásárlás és sorban állás. A Budapesten, Székesfehérváron, Győrött, Szegeden és a városok vonzáskörzetében elérhető Tesco Online Bevásárlás különösen népszerű az ünnepi időszakban, tavaly 155 autóval csak az adventi hétvégéken 13 000, december 23-án és 24-én pedig 3125 kiszállítást teljesítettek az áruházlánc munkatársai.

„A szolgáltatás segítségével az ünnepi hozzávalókat kényelmesen, otthonról tudjuk megvásárolni, és a nehéz táskákat sem kell hazacipelnünk. Ráadásul nem kell az utolsó pillanatra hagynunk a bevásárlást, hiszen az online felületen a házhozszállítás időpontja akár három héttel előre rögzíthető, és az azt megelőző nap 23:00-ig módosítható. A szolgáltatás nemcsak a karácsonyi időszakban népszerű, a 2013-as indulás óta összesen 85 millió darab terméket szállítottak ki munkatársaink” – mondta Sebestyén Péter, a Tesco-Global Áruházak Zrt. e-kereskedelmi üzletágvezetője.

A vásárlók az online platformon 20 000 élelmiszer, vegyi áru és háztartási cikk közül választhatnak, majd 5 egyszerű lépésben adhatják le megrendeléseiket. A szolgáltatás új felhasználói most az első rendeléskor – ha a vásárlás összértéke eléri a 9000 forintot – az ES2000 kód megadásával 2000 forint kedvezményt kapnak karácsonyi ajándékként.

A Tesco 20 éves hazai működése során a magyar gazdaság meghatározó szereplőjévé vált. A 2015-ben létrejött Tesco Európa segítségével erősebb lett a vállalat és egyszerűsödött működése. Ennek köszönhetően az áruházlánc hosszú távon tovább erősíti megszerzett pozícióját. Az egyik legnagyobb privát munkaadó az országban: több mint 20 ezer munkatársának biztosít állást. Határozott célja, hogy a munkavállalói jövedelmek miatt is elismert szereplője legyen a piacnak. 207 magyarországi áruházában hetente átlagosan 3 millió vásárlót szolgál ki friss élelmiszerrel. A Tesco Online Bevásárlás Szolgáltatásával, kis formátumú üzleteivel és hipermarketeivel napról-napra közelebb viszi vásárlóihoz az elérhető árú és jó minőségű termékeket. Beszállítóinak csaknem 80 százaléka – közel 1100 vállalkozás – magyar, élelmiszerválasztékában található 3200 sajátmárkás termék felét itthon állítják elő. Az áruházlánc aktívan támogatja az egészséges táplálkozás előtérbe kerülését, az élelmiszerpazarlás elleni küzdelmet és a helyi közösségeket.

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.