Klasszikus kuglóf recept
Klasszikus kuglóf
Mézes-mustáros csirkemell recept
Mézes-mustáros csirkemell
Holstein szelet recept
Holstein szelet
Mátrai borzaska recept
Mátrai borzaska
Túróval töltött zsemle recept
Túróval töltött zsemle
Édes bundás kenyér (french toast) recept
Édes bundás kenyér (french toast)
Lencsegolyók sütőtökpürével recept
Lencsegolyók sütőtökpürével
Párolt lila káposzta  recept
Párolt lila káposzta
Paradicsomos lencseleves recept
Paradicsomos lencseleves
Mákos guba  recept
Mákos guba
Dubarry-szelet recept
Dubarry-szelet
Káposztás tészta egyszerűen recept
Káposztás tészta egyszerűen
Rántott karfiol recept
Rántott karfiol
Hagymás rostélyos  recept
Hagymás rostélyos
A legfinomabb sárgaborsó-főzelék recept
A legfinomabb sárgaborsó-főzelék
Aranygaluska vaníliasodóval  recept
Aranygaluska vaníliasodóval
Máglyarakás kalácsból recept
Máglyarakás kalácsból
Francia hagymaleves sajtos pirítóssal recept
Francia hagymaleves sajtos pirítóssal
Pincepörkölt csülökből és lapockából recept
Pincepörkölt csülökből és lapockából
Kijevi csirkemell rizibizivel  recept
Kijevi csirkemell rizibizivel
Ajánló

A magyar családok számára fontos a környezetvédelem

Nagy sikerrel zárult a Lidl Magyarország, Pilisi Parkerdő együttműködésével indított, környezeti nevelés előmozdítását célzó kezdeményezése. A felhíváshoz 8 ezer szülő csatlakozott és 110 iskolából több mint 700 általános iskolás egyedi pályamunka született.

Felelősen gondolkodó vállalatként a Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy hosszú távon járuljon hozzá a környezet megóvásához, ökoszisztémáink védelméhez csakúgy, mint a környezettudatosság növeléséhez. Ezen elköteleződés mentén, 2019-ben első alkalommal indította újtára a szülőket, gyermekeket és iskolákat is megszólító edukációs kampányát. Közösségi média felületein keresztül konyhai élelmiszerhulladék csökkentésben, komposztálásban és szelektív hulladékgyűjtésben osztott meg hasznos tippeket a vállalat, melyek közül az utolsó témakör volt a legnépszerűbb, ami közel 100 ezer emberhez jutott el.

Közel nyolcezren vettek részt az áruházlánc online kutatásában, amelyben környezeti nevelést érintő kérdésekben várt tapasztalatokat és véleményeket a Lidl. A felmérésben résztvevő szülők kétharmada (68%) szerint inkább a család feladata, hogy gyermekeik környezettudatos nevelést kapjanak, de ebben az iskolának is kiemelt szerepe van.

Ezt mutatja, hogy a válaszadók legnagyobb arányban (61%) a környezettudatos értékek képviseletét tartják az iskola legfontosabb feladatának, amit a kulturált, egészséges életre való nevelés (53%) és az alapműveltség megszerzése (48%) követ. Jó hír, hogy a magyar családok kétharmadában (67%) rendszeres beszédtéma a környezetvédelem, de csak minden második család lehetőségeibe fér bele, hogy környezetvédelemmel kapcsolatos szabadidős programot szervezzen.

Az általános iskolásokat Természet(esen) Szeretem! jeligével órarendtervezésre hívta az áruházlánc. A pályázatra 110 iskolából összesen 748 pályamunka érkezett, melyek közül a szakmai zsűri Nagy Kamilla Krisztina alkotását, a közönség pedig 450 szavazattal Lassu Barbara órarendtervét tartotta a legjobbnak. A díjazott munkánk alapján készül el az áruházlánc 2019/2020-as tanévre szóló órarendje, melyet a nyár folyamán ajándékként kapnak a gyermekek az ország minden Lidl áruházában. A nyertesek egy értékes tablettel és 30 000 forint értékű Lidl vásárlási utalvánnyal is gazdagabbak lettek.

Az általános iskolák számára Természetesen Nevelek! címmel hirdetett pályázatot a vállalat azzal a céllal, hogy a környezetvédelem témáját innovatív módon megközelítő pedagógiai megoldásokat ismerjen meg és a legjobbat értékes nyereménnyel díjazza. A színvonalas pályázati anyagok közül az Oroszlányi Hunyadi Mátyás Általános Iskola munkáját értékelte a legkiemelkedőbbnek a szakmai zsűri, melynek következtében 500 000 Ft értékű Lidl vásárlási utalvánnyal gazdagodott az intézmény.

A Lidl Magyarország kiemelt figyelmet fordít a környezettudatos életmód népszerűsítésére. Örülünk, hogy már első alkalommal ilyen sok órarendterv érkezett a gyermekektől és hisszük, hogy a pályamunkák készítése is hozzájárult a szemléletformálásukhoz” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője. A nyertesek egy kampányzáró díjátadó alkalom keretében vették át nyereményeiket a Lidl Magyarország székházában.

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.