Szilvás gombóc hagyományosan recept
Szilvás gombóc hagyományosan
Tápiókapuding erdei gyümölcsökkel  recept
Tápiókapuding erdei gyümölcsökkel
Mákos guba  recept
Mákos guba
Paprikás csirke recept
Paprikás csirke
Joghurtos kanalas fánk recept
Joghurtos kanalas fánk
Gőzgombóc vaníliasodóval és mákkal recept
Gőzgombóc vaníliasodóval és mákkal
Egyszerű pizzatészta recept
Egyszerű pizzatészta
Hagyományos resztelt csirkemáj recept
Hagyományos resztelt csirkemáj
Rakott zöldbab darált hússal recept
Rakott zöldbab darált hússal
Legényfogó leves recept
Legényfogó leves
Profiterol alaprecept recept
Profiterol alaprecept
Krémes spenótfőzelék recept
Krémes spenótfőzelék
Klasszikus stíriai metélt  recept
Klasszikus stíriai metélt
Rakott karfiol (a klasszikus recept) recept
Rakott karfiol (a klasszikus recept)
Csörögefánk recept
Csörögefánk
Madártejszelet recept
Madártejszelet
Almás pite - a hagyományos recept recept
Almás pite - a hagyományos recept
Sárgaborsóleves füstölt hússal recept
Sárgaborsóleves füstölt hússal
Egyszerű rakott kel recept
Egyszerű rakott kel
Egyszerű csilis bab recept
Egyszerű csilis bab
Ajánló

A magyar családok számára fontos a környezetvédelem

Nagy sikerrel zárult a Lidl Magyarország, Pilisi Parkerdő együttműködésével indított, környezeti nevelés előmozdítását célzó kezdeményezése. A felhíváshoz 8 ezer szülő csatlakozott és 110 iskolából több mint 700 általános iskolás egyedi pályamunka született.

Felelősen gondolkodó vállalatként a Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy hosszú távon járuljon hozzá a környezet megóvásához, ökoszisztémáink védelméhez csakúgy, mint a környezettudatosság növeléséhez. Ezen elköteleződés mentén, 2019-ben első alkalommal indította újtára a szülőket, gyermekeket és iskolákat is megszólító edukációs kampányát. Közösségi média felületein keresztül konyhai élelmiszerhulladék csökkentésben, komposztálásban és szelektív hulladékgyűjtésben osztott meg hasznos tippeket a vállalat, melyek közül az utolsó témakör volt a legnépszerűbb, ami közel 100 ezer emberhez jutott el.

Közel nyolcezren vettek részt az áruházlánc online kutatásában, amelyben környezeti nevelést érintő kérdésekben várt tapasztalatokat és véleményeket a Lidl. A felmérésben résztvevő szülők kétharmada (68%) szerint inkább a család feladata, hogy gyermekeik környezettudatos nevelést kapjanak, de ebben az iskolának is kiemelt szerepe van.

Ezt mutatja, hogy a válaszadók legnagyobb arányban (61%) a környezettudatos értékek képviseletét tartják az iskola legfontosabb feladatának, amit a kulturált, egészséges életre való nevelés (53%) és az alapműveltség megszerzése (48%) követ. Jó hír, hogy a magyar családok kétharmadában (67%) rendszeres beszédtéma a környezetvédelem, de csak minden második család lehetőségeibe fér bele, hogy környezetvédelemmel kapcsolatos szabadidős programot szervezzen.

Az általános iskolásokat Természet(esen) Szeretem! jeligével órarendtervezésre hívta az áruházlánc. A pályázatra 110 iskolából összesen 748 pályamunka érkezett, melyek közül a szakmai zsűri Nagy Kamilla Krisztina alkotását, a közönség pedig 450 szavazattal Lassu Barbara órarendtervét tartotta a legjobbnak. A díjazott munkánk alapján készül el az áruházlánc 2019/2020-as tanévre szóló órarendje, melyet a nyár folyamán ajándékként kapnak a gyermekek az ország minden Lidl áruházában. A nyertesek egy értékes tablettel és 30 000 forint értékű Lidl vásárlási utalvánnyal is gazdagabbak lettek.

Az általános iskolák számára Természetesen Nevelek! címmel hirdetett pályázatot a vállalat azzal a céllal, hogy a környezetvédelem témáját innovatív módon megközelítő pedagógiai megoldásokat ismerjen meg és a legjobbat értékes nyereménnyel díjazza. A színvonalas pályázati anyagok közül az Oroszlányi Hunyadi Mátyás Általános Iskola munkáját értékelte a legkiemelkedőbbnek a szakmai zsűri, melynek következtében 500 000 Ft értékű Lidl vásárlási utalvánnyal gazdagodott az intézmény.

A Lidl Magyarország kiemelt figyelmet fordít a környezettudatos életmód népszerűsítésére. Örülünk, hogy már első alkalommal ilyen sok órarendterv érkezett a gyermekektől és hisszük, hogy a pályamunkák készítése is hozzájárult a szemléletformálásukhoz” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője. A nyertesek egy kampányzáró díjátadó alkalom keretében vették át nyereményeiket a Lidl Magyarország székházában.

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.