„Az 1888 egy olyan rum, amely megérdemli, hogy tisztán, inkább jég nélkül kortyolgassuk – állítja Pavol Kazimir Bartender, a Brugal 1888 nemzetközi márkanagykövete, aki elismeri, hogy a rumra eddig nem igazán úgy tekintettek az emberek, mint olyan italra, amelyet kortyolgatva szokás fogyasztani. A skóciai székhelyű Edrington vállalat 2011 óta piacon lévő terméke azonban ellentmond ennek.
Az 1888 a dominikai Brugal manufaktúra alapítási évére utal. Alkotói szerint az ital megfelelően felszolgálva kiélesíti az érzékeket. Lehet a kéz által felmelegítve is kortyolgatni: ilyenkor a Karib-tenger forró klímáját eleveníti fel. Ha kissé lehűtjük, frissítőleg hat. Bárhogy is fogyasztjuk, a több mint 130 éves manufaktúra keverőmestereinek tolmácsolásában idézi meg szülőhazája, a Karib-térség ízeit és temperamentumát.
A Brugal 1888 kettős érleléssel készül: előbb a mesterek által gondosan kiválasztott, amerikai tölgyből készült ex-bourbon hordókban tárolják, majd európai tölgyből készült Pedro Ximenez ex-sherry hordókban érlelik tovább. Az eredmény egy felülmúlhatatlan, összetett ízvilágú rum. Minden egyes korty után hosszú ideig érezhetjük még a szájpadlásunkon a karamell, a kakaó, a vörös húsú gyümölcsök, a vanília, az őszibarack és a mazsola utóízeit.
A Brugal 1888 a Coca-Cola HBC Magyarország portfóliójának részeként kerül a hazai piacra, a termékcsalád egyetlen Magyarországon elérhető tagjaként. „Immár közel 100 féle italt forgalmazunk, amelyek közös jellemzője a magas minőség és az innováció. A Brugal 1888 mindkét kritériumnak megfelel, könnyed, fiatalos stílusa, a megújulás mellett is gondosan ápolt tradíciói ugyancsak jól illeszkednek a portfóliónk által képviselt értékekhez” – vélekedett Vajda Márton, a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. Premium Spirit vezetője.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.