Hagyományos resztelt csirkemáj recept
Hagyományos resztelt csirkemáj
Joghurtos kanalas fánk recept
Joghurtos kanalas fánk
Gőzgombóc vaníliasodóval és mákkal recept
Gőzgombóc vaníliasodóval és mákkal
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük recept
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük
Krémes spenótfőzelék recept
Krémes spenótfőzelék
Kapros tökfőzelék virslivel recept
Kapros tökfőzelék virslivel
Rakott zöldbab darált hússal recept
Rakott zöldbab darált hússal
Paprikás csirke recept
Paprikás csirke
Mátrai borzaska recept
Mátrai borzaska
Almás pite - a hagyományos recept recept
Almás pite - a hagyományos recept
Klasszikus kelkáposzta-főzelék recept
Klasszikus kelkáposzta-főzelék
Tápiókapuding erdei gyümölcsökkel  recept
Tápiókapuding erdei gyümölcsökkel
Mákos guba  recept
Mákos guba
Egyszerű pizzatészta recept
Egyszerű pizzatészta
Egyszerű rakott kel recept
Egyszerű rakott kel
Madártejszelet recept
Madártejszelet
A legjobb palacsintatészta recept
A legjobb palacsintatészta
A legfinomabb sütőtökkrémleves recept
A legfinomabb sütőtökkrémleves
Finomfőzelék recept
Finomfőzelék
Klasszikus stíriai metélt  recept
Klasszikus stíriai metélt
Érdekességek

Ki nem találnád, milyen ízű lesz az új Fanta!

Rajongói kezébe adta a márka jövőjét a Fanta: 32 ezer Facebook-felhasználó választotta ki az üdítőital új ízváltozatát. Március közepétől országszerte kapható az új íz!

Magyarországon első alkalommal a fogyasztók dönthettek a Fanta üdítőital-márka következő ízváltozatáról: novemberben a Facebook-rajongók választhattak, hogy idén tavasszal az ananász-maracuja vagy a cukormentes eper-kivi kerüljön a boltok polcaira. Végül a szavazatok kétharmada az utóbbi ízváltozatra esett, így idén márciustól bárki megvásárolhatja a Fanta Eper-Kivi Zero üdítőt.

A Fanta márka évek óta alkalmaz újszerű megoldásokat a fiatalokkal való kommunikációban. A márka tulajdonosa, a Coca-Cola Magyarország tavaly új csomagolással és úttörő marketingkommunikációs kampánnyal jelentkezett: népszerű influencereket kért fel, hogy a Fanta Elnöki Főnökség, vagyis a FEF alapítóiként a fiatalokkal karöltve megreformálják a márkát. A FEF munkájában azóta a rendszeres pályázatokra jelentkező tinik is részt vesznek. A márka 2017 nyarán is izgalmas újdonsággal rukkolt elő: a meggy, görögdinnye és áfonyaízű Fanta Instamix szirupokkal a fogyasztók még egyedibbé tehették kedvenc üdítőitaluk ízét és színét.

A Coca-Cola Vállalat világszerte, így Magyarországon is elkötelezett amellett, hogy hozzásegítse fogyasztóit cukorbevitelük csökkentéséhez. Ehhez illeszkedik a Fanta Eper-Kivi Zero is, mely nem tartalmaz cukrot.

Az új Fanta Eper-Kivi Zero ízváltozat bevezető kampánya április 2-án indul, a televíziós reklámfilm mellett erős digitális és közösségimédia-támogatással, illetve Puskás Peti, és a fiatalok körében népszerű további influencerek és vloggerek bevonásával.

TESZT! MELYIK ZERO VAGY LIGHT ÜDÍTŐ IHATÓ, ÉS MENNYI CUKOR VAN BENNÜK? >>>

SZÉNSAVAS NARANCSITALTESZT: MEGTALÁLTUK A FANTA MÉLTÓ VETÉLYTÁRSÁT >>>

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.