Káposztás tészta egyszerűen
Gőzgombóc vaníliasodóval és mákkal
Epres blondie
Finomfőzelék
Tárkonyos csirkeraguleves
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük
Hagymás rostélyos
Dödölle - az eredeti recept
Babgulyás
Zsemlegombóc
Klasszikus stíriai metélt
Klasszikus grízgaluska leves
Dubarry-csirkemell
Krémes spenótfőzelék
Klasszikus túrógombóc fahéjas tejföllel
Rakott zöldbab darált hússal
Farsangi szalagos fánk
Rigójancsi, ahogy mi szeretjük
Sárgaborsóleves füstölt hússal
Klasszikus kuglóf
Hatalmas a botrány az Apple Paynél, ugyanis az Apple alkalmazásboltja, a Store jelentős összegeket vont le a felhasználóktól, olyan tranzakciók után, amelyek valójában meg sem történtek.

Ahogyan arról a Világgazdaság is beszámolt, az Apple Pay tömegesen vont le összegeket az ügyfelei számláiról. Az kellemetlen ügyben az egyik munkatársuk is érintett, tőle először 399, majd 9490 forintot vett le a rendszer.
De nemcsak ő járt pórul, többen is hasonló esetekről számoltak be: volt, akitől kétszer 990, majd még egyszer 1990 forintot vontak le, míg másnak egyszer 2390, majd 2990 forinttal terhelték a bankkártyáját.

Rengeteg felhasználótól vont le kisebb vagy nagyobb összeget az Apple Pay / Fotó: Shutterstock
Rengeteg felhasználótól vont le kisebb vagy nagyobb összeget az Apple Pay / Fotó: Shutterstock

Emellett akadt olyan felhasználó is, aki percek alatt, több mint fél millió forintot veszített.

Az indokolatlan levonások miatt több száz elégedetlen ügyfél kereste meg az OTP, a pénzintézet így nyilatkozott: „Információink szerint több bankkártya-kibocsátó kártyáival több banknál tömeges, indokolatlan terhelések történtek. Szakembereik a szükséges intézkedéseket haladéktalanul megtették.”

Az Erste bank, az MBH, a Raiffeisen bank, a CIB bank és a Revolut ügyfeleinél is történtek hasonlók. A pénzintézetek nagy erőkkel vizsgálják a problémát.

Mi lesz a károsultakkal?

A Magyar Bankszövetség így fogalmazott: az Apple alkalmazásboltja tévesen, nagy volumenben terhelt magyar bankkártyákhoz tartozó számlákat 2024. június 26-án 18 órát követően néhány órán keresztül. A téves tranzakciókról a bankszektor az érintett magyar kártyabirtokosok gyors jelzéseinek köszönhetően értesült, és közvetítő szereplőként azonnal intézkedett a helyzet kezelésére.
Az eddigi információk alapján az érintett tranzakciók kizárólag korábbi vagy jelenleg meglévő előfizetésekhez vagy vásárlásokhoz kapcsolódnak, téves technikai ismétlődéssel. Fizikai terminálokon történő vásárlások vagy készpénzfelvételes tranzakciók nem érintettek.
A bankszövetség, hivatkozva az Apple tájékoztatására, azt írta: semmilyen visszaélésre utaló jel nincs. Az ügyféladatokkal kapcsolatosan nem történt visszaélés, adatok nem kerültek veszélybe. Az Apple fogadja a kapcsolódó ügyfélmegkereséseket, a tévesen terhelt összegek visszatérítése folyamatban van.

Borítókép: Shutterstock

Ajánljuk még:

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.