Az American Riviera Orchard Meghan Markle legújabb üzleti vállalkozása, ami most akaratlanul is nagy lendületet adott apósa, Károly király termékeinek. Az üveges eperlekvár minden baj okozója, amiből Meghan 50 üveget küldött hírességeknek, köztük Tracy Robbins divattervezőnek és Delfina Balquier argentin influenszernek, íztesztelés céljából. Minden üveg kézzel számozott 1-től 50-ig, de a kiskereskedelmi ár és a megjelenés dátuma ismeretlen. A hírességek a közösségi médiás felületeken lelkesedtek a lekvárért, ám a királyi család rajongói úgy döntöttek, ellentámadásba lendülnek.
A Daily Mail királyi kommentátora, Richard Eden szerint Meghan marketingfogása Károly királynak hajtott hasznot. A király különféle befőtteket és sós ételeket árul a Highgrove Shopban - és Meghan új termékének hírére még több látogató kereste fel az üzletet. Állítólag a király lekvárjait percek alatt elkapkodták, 7 fontos áron.
„Sussex hercegnéje rendkívül jó üzletet csinált Károly királynak. Annyira utálják az emberek Meghant, hogy inkább a király termékeit vették meg. Így is kifejezik támogatásukat a királyi családdal szemben" – vélte a szakértő. Az okok ismertek: az alattvalók nem bocsájtják meg az elvált, amerikai színésznőnek, hogy kedvenc hercegüket elrabolta tőlük, és a két testvért egymás ellen ugrasztotta. Ráadásul míg Károly király termékei után a bevétel jótékonysági célokra megy, addig Meghan magára költi a pénzt, ami szintén nem teszi szimpatikussá a hercegnét az angolok szemében.
Forrás: borsonline.hu
(Borítókép: Shutterstock)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.