Múlt héten jött a hír, hogy a világ egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalata, a Heinz virtuálisan, egyfajta modern palackba zárt üzenetben kér segítséget követőitől az Instagramon: szerette volna megtalálni azt a férfit, aki majdnem egy hónapot töltött a nyílt vízen sodródva hajójában, és csak ketchupon és fűszereken élt. A cég ugyanis szeretett volna egy új hajót ajándékozni a 47 éves Elvis Francois-nak.
Hétfőn a Heinz a CBS Newsnak eljuttatott közelényében közölte: hála a közösségi média erejének, megtalálták a hősüket!
„A vadászatnak vége" – írta a cég szóvivője. „A közösségi média segítségével, a Karib-térségben, Dominikán megtaláltuk Elvist."
A Heinz az Instagram-oldalán is bejelentette a jó hírt:
A dominikai hírpotál, az EmoNews egy Facebook-bejegyzésben azt írta, hogy a Heinz képviselői és Elvis Francois egy zoom-beszélgetés keretében egyeztettek a hajó átadás-átvételének részleteiről.
„Bárki, aki megosztotta, lájkolta vagy megjegyzést fűzött a Heinz Insta-posztjaihoz, fontos szerepet játszott Elvis megtalálásában. Szeretnénk megköszönni mindenkinek a segítséget. Francois azt mondta, nagyon jó volt látni, hogy ilyesmi megtörténhet vele" – mondta el az EmoNewsnak a Heinz szóvivője.
Elvis Francois egyébként még tavaly év végén a karib-tengeri St. Maarten kikötőjében dolgozott a hajóján, amikor sodródni kezdett a tengeren. „Eltartott egy ideig, amíg megjavatottam a vitorlát… megpróbáltam visszamenni a kikötőbe, de elvesztettem az irányt… Megpróbáltam felhívni a barátaimat, a munkatársaimat, de megszakadt a kapcsolat. Így nem tehettem mást, csak leültem és vártam” – mondta a férfi az őt megmentő kolumbiai haditengerészet által közzétett videóban. Elvis felírta a „segítség" szót a csónak hátuljára, és reménykedett abban, hogy valaki rátalál. 24 napot töltött a vízen, és ez idő alatt mindössze egy üveg ketcup, valamint némi fokhagyma- és levespor volt a tápláléka – számolt be a CBS News a múlt héten a nem mindennapi kalandról.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.