Mint ahogyan azt korábban már a Mindmegette is megírta, az 1 milliárd forint feletti árbevétellel rendelkező élelmiszerkereskedők (Lidl, Aldi, Spar, Tesco, Penny, Coop, CBA, Auchan, Reál) kötelesek figyelemfelhívó tájékoztatót kihelyezni, amennyiben egy termék kiszerelése csökkent, de az ára változatlan maradt, azaz tapasztalható a zsugorfláció.
A tájékoztató táblákat egyébként 2024. március 1-től kellett kihelyeznie a boltoknak a termékek elé úgy, ahogyan az a fotón is látható. Szóval, ezen túl ne csak az árakat, hanem ezt a kis tájékoztatót is érdemes figyelni, ugyanis ennek fényében könnyen változhat az adott árucikk ár-érték arányának megítélése.
Ajánljuk még:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.