Klasszikus túrógombóc fahéjas tejföllel
Rigójancsi, ahogy mi szeretjük
Krémes spenótfőzelék
Epres blondie
Körömpörkölt csülökkel
Klasszikus stíriai metélt
Dödölle - az eredeti recept
Gőzgombóc vaníliasodóval és mákkal
Finomfőzelék
Vadas marha
Babgulyás
Mákos guba
Dubarry-csirkemell
A legfinomabb sajtos-tejfölös lángos
Brokkolikrémleves, ahogyan mi szeretjük
Tojásos nokedli fejes salátával
Klasszikus grízgaluska leves
Tárkonyos csirkeraguleves
Klasszikus kuglóf
Kapros tökfőzelék virslivel
Érdekességek

Penészes hamburgerrel reklámozza magát a Burger King

Ennek az igen furcsa marketingfogásnak is megvan az oka. Biztosan sokan emlékeznek arra az angol férfira, aki elásott egy Big Mac menüt 14 hónapra. Matt Nadin kicsivel több, mint egy év után kiásta, aztán megette. Ezzel azt szerette volna szemléltein, hogy mennyi tartósítószer és mesterséges adalékanyag van ezekben a burgerekben, hiszen a kiásott darab is nagyjából úgy nézett ki, mintha csak most kaptuk volna valamelyik Mekiben.

Nos, így az előzmények tudatában azért már sejthető, hogy miért egy penészes hamburgerrel kezdett el kampányolni a Burger King. Ők ugyanis ezzel azt szerették volna bizonyítani, hogy Whopperük semmilyen mesterséges anyagot nem tartalmaz a konkurenciájukkal ellentétben. Mindezt egy videóval is bizonyítják, amiben jól látható a penészedési folyamat.

Ha esetleg kíváncsi vagy arra is, hogy Matt hogyan ásta ki 14 hónap után Big Mac menüjét, majd ette meg, az alábbi videón ezt is megtekintheted.

Ajánlott tartalmak

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.

Hozzászólások (0)

LegfrissebbTörlés
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Friss sztorik

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Mindmegette Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.