A Tchibo Family az egyik legnépszerűbb és legismertebb kávé. Jellegzetes, messziről kiszúrható sárga csomagolását a magyarok nagyon jól ismerik. A Tchibo Family egy közkedvelt, évek óta nagy tételben árusított darált kávé, ami ott volt szinte minden élelmiszerboltban a polcokon. Sokan ezt töltötték a kotyogósba vagy tették a kávéfőző filterébe, vitték a munkahelyre, az irodába. A Tchibo Family brand azonban megszűnik, sőt talán már el is tűnt a boltokból.
A szemfüles vásárlók már észrevehették, hogy eltűnt a Tchibo Family, vagyis a jól ismert sárga csomagoláson már nem szerepel ott a Tchibo emblémája. Az eltűnés, a változás oka, hogy a Tchibo megújítja kávémárkáit és az idén százéves Eduscho brand alá helyezi a Tchibo Family termékét, melynek új neve ezentúl Eduscho Family lesz. A csomagolás ugyan megújul, de a darált kávé receptúráján nem változtatnak, tehát továbbra is a megszokott ízt kapják majd a vásárlók.
Régóta, pontosan száz éve létező márka az Eduscho, amelyet 1924-ben alapított Eduard Schopf. Az EduScho az alapító nevének kezdőbetűiből létrejött márkanév, melyet az 1990-es évek végén vásárolt meg a Tchibo. Erős a jelenléte Ausztriában, Csehországban és Szlovéniában, de Magyarországon is sokan ismerik, ugyanis az aranyszínű csomagolású Wiener Extra kávé egyszerre fut még Gala és Eduscho márkanév alatt, és mindkettőt a Tchibo forgalmazza.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.